۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 309101

قدس آنلاین – رها واعظی: پیش سفارش گوشی های هوشمند جدید اپل از امروز آغاز شد.

پیش سفارش اپل ۶S آغاز شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل برای کاهش صف های طولانی در مقابل خرده فروشی های تکنولوژی های خود، ثبت پیش سفارش آنلاین گوشی های آیفون S6 و S6 Plus خود را آغاز کرد.

کاربران و علاقمندان به آیفون در کشورهای آمریکا و انگلستان، از امروز می توانند سفارش خود را در وب سایت اپل و همچنین برنامه ی اپل استور ثبت و گوشی خود را در تاریخ 25 سپتامبر تحویل بگیرند.

این گوشی علاوه بر رنگ های خاکستری فضایی، طلایی معمولی و نقره یی آلومینیومی، دارای رنگ رز گلد یا همان طلایی گلگون نیز می باشد.

هر دو آیفون جدید اپل دارای دوربین 12 مگاپیکسلی جدید با قابلیت های شگفت انگیز و سرعت بیش تر در قسمت حافظه ی داخلی هستند.

قیمت این گوشی ها در آمریکا و انگلستان با قیمت اعلام شده در مراسم رونمایی مطابقت دارد، اما ظاهرا قیمت این گوشی برای مردم کشور استرالیا گران تر خواهد بود.

وب سایت رسمی اپل برای خرید آیفون 6S و 6S Plus تا پیش از امروز بالا نیامده بود و این رسم برندهای بزرگ پیش از رونمایی محصول جدیدشان است.

با این حال، امروز و پس از بالا آمدن وبسایت مخصوص سفارش و خرید آیفون های اپل، هنوز هم برخی از خریداران نتوانستند به وبسایت متصل شوند و همین موضوع باعث تاخیر در خرید برخی از مشتریان شده است.

به گفته ی اپل، بهترین راه برای سفارش گوشی های جدید اپل، استفاده از نرم افزار اپل استور می باشد و انتظار می رود تقاضا ها برای این گوشی هوشمند جدید همچنان بیش از حد انتظار باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.