مسعود عباسی : ماجرای اختلاف مدیران باشگاه استقلال با اسپانسر این مجموعه آن قدر طولانی و خسته کننده شده است که دیگر هواداران از شنیدن آن دلزده و دلسرد شده اند ...

از کمک ۳ میلیاردی وزارت به استقلال تا تهدید مجلس به شکایت!

 و اما کشمکش ها میان این دو جریان به اندازه ای اوج گرفته که حالا مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیأت مدیره در صدد حذف سرمایه‌گذار بیرونی برآمده‌اند و به نشانه اعتراض در جریان بازی جام حذفی، استقلال را بدون اسپانسر به میدان فرستادند تا زمزمه حذف مجموعه شاهرخ سبک دست به صورت جدی شنیده شود.

همه چیز از نشست هیأت مدیره هفته گذشته آغاز شد، مقداد نجف نژاد رئیس هیأت مدیره استقلال در این نشست انتقادهای تندی را نسبت به سبک دست ابراز داشت و او را به فرافکنی متهم کرد و مدعی شد مجموعه نزدیک به سبک دست استقلالی ها را سر کار گذاشته است در صورتی که تعهدات مجموعه استقلال کاملا به اجرا در آمده است. جر و بحث میان نجف‌نژاد و سبک دست بر سر این موضوع به جای باریک کشیده شد، به همین دلیل برخی اعضای هیأت مدیره نیز به نشانه دفاع از نجف نژاد موضوع قطع همکاری با اسپانسر را مطرح کردند که این موضوع با واکنش جدی سبک دست رو به رو شد، اما با تمام این تفاسیر قرار شد در اولین فرصت اسپانسر باشگاه نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کند.

گفته می‌شود پس از پایان جلسه نجف نژاد از افشارزاده می‌خواهد چنانچه تعهدات انجام نشد، نام و لوگوی اسپانسر از روی پیراهن بازیکنان حذف شود، به همین دلیل استقلال در بازی با نماینده سمنان بدون اسپانسر به زمین رفت تا بدین ترتیب موضوع اختلاف میان اسپانسر و هیأت مدیره وارد مرحله جدیدی از کشمکش ها شود. برابر ادعای استقلالی ها، اسپانسر تاکنون چهار میلیارد تومان از تعهدات مالی خود را پرداخت نکرده، به همین منظور استقلال با مشکلات متعددی رو به رو شده است. اما نماینده اسپانسر این موضوع را رد می‌کند و مدعی است تا اینجای کار بیشتر از تعهدات خود نیز پرداخت کرده است.

گویا زمان همکاری اسپانسر باشگاه استقلال با این مجموعه بسر آمده است، به همین سبب هیأت مدیره در اقدامی هماهنگ زمزمه حذف اسپانسر را به میان آوردند. بنا به ادعای نزدیکان وزارت ورزش و جوانان، این دستگاه برای آنکه مشکلی بابت قطع همکاری با حمایت کننده مالی برای آبی پوشان به وجود نیاید تصمیم گرفته کمک سه میلیاردی را به این مجموعه داشته باشد تا به واسطه آن برخی مشکلات مالی این مجموعه برطرف شود تا یک اسپانسر جدید مسؤولیت تامین منابع مالی استقلال را برعهده گیرد.

با این حال به محض انتشار خبر کمک سه میلیاردی وزارت ورزش به باشگاه استقلال مخالفان آقای وزیر در مجلس شورای اسلامی تهدید کردند چنانچه این کمک میلیاردی به استقلال صورت گیرد مسؤولان وزارت ورزش به عنوان متخلف به سازمان بازرسی کشور معرفی خواهند شد تا مشخص شود آنها با کدام مجوز قانونی اقدام به پرداخت چنین مبلغی به باشگاه استقلال کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.