سینا حسینی : ناکامی تیم ملی کشتی در رقابت های جهانی تبعات سنگینی برای مدیران این فدراسیون ورزشی به همراه داشت. ...

مقدمه چینی برای بازگشت «بنا»  و تهدید خادم به استعفا!

گفته می شود به محض بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به کشورمان جلسه ای اضطراری میان مدیران وزارت ورزش و فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد تا در این رابطه تصمیم گیری جدی صورت گیرد. مصاحبه نایب رئیس فدراسیون کشتی با یکی از رسانه های نزدیک به دولت ماجرای تغییرات مدیریتی و فنی در فدراسیون کشتی را به نوعی نامحسوس تائید می کند اما از آنجا که حساسیت های داخلی و بین المللی نسبت به موضوع کشتی بسیار بالاست مدیران وزارت ورزش دوست ندارند این اتفاقات و تلاش برای نقش‌آفرینی در انتصابات مذکور رسانه ای شود به همین دلیل آنها سعی دارند در این ماجرا چراغ خاموش حرکت کنند.

برخی نزدیکان وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط می گویند وزیر در آستانه بازی‌های المپیک به هیچ وجه از این وضعیت رضایت ندارد به همین خاطر درصدد آن است با نزدیک شدن به زمان برگزاری استیضاح در مجلس تمامی راه های موجود برای ایراد گرفتن از وزارت ورزش و جوانان را مسدود کند به همین خاطر در نظر دارد با اعمال تغییرات مدیریتی شوکی به جامعه کشتی وارد کند.

از طرفی برخی حامیان رسول خادم نیز به صورت نامحسوس برای وزارتخانه خط و نشان کشیدند که اگر رئیس فدراسیون برای پذیرش تغییرات تحت فشار قرار گیرد خادم را به مجلس احضار می کنند تا در جریان کم و کیف ماجرا قرار گیرند.

با این شرایط حالا زمزمه هایی در جریان است که رسول خادم تهدید کرده اگر بخواهند در کار مدیریتی وی دخالت کنند وی نیز در واکنش به این دخالت ها مسائل را به مسوولان، مردم و رسانه ها در میان خواهد گذاشت و در اقدامی غیر منتظره از کار کنار خواهد رفت تا برای افکارعمومی مشخص شود در پشت پرده چه اتفاقاتی رخ میدهد.

اما نکته بسیار مهم دیگر در این خصوص اینجاست که گفته می شود یک طیف نزدیک به وزارت ورزش و جوانان در تلاشند زمینه حضور محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی را دوباره فراهم کنند که این موضوع مورد مخالفت صریح خادم قرار گرفته است تا جایی که وی تهدید کرده اگر بخواهند بنا را به وی تحمیل کنند او دیگر در فدراسیون کشتی باقی نخواهد ماند.

این اتفاقات باعث شد کارشناسان ، سخنان دو روز پیش سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس را به این مساله پیوند زنند و مدعی شوند شاید تمام این اتفاقات برنامه ریزی اولیه برای کنار زدن خادم از سوی مسوولان دستگاه ورزش بوده است. این گمانه زنی وقتی جدی شد که موضوع حضور مجدد محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی مطرح شد چون پیش از این سید هادی حسینی نماینده مازندران در اظهارنظری تند در خصوص ورود مجدد بنا موضع گیری کرده بود و مخالفت صریح خود را با این موضوع بیان کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.