قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ چندین سال است که بر روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می کند و ظاهرا این پروژه به نتیجه نزدیک شده است.

گوشی های هوشمند تاشوی هوشمند و انقلاب جدید در تکنولوژی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ از چندین سال قبل، در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو بوده است و احتمالا این گوشی را در ژانویه ی سال میلادی جدید رونمایی کند.

این گوشی جذاب و فوق العاده، احتمالا در دونسخه رونمایی خواهد شد. یکی از نسخه ها دارای پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 620 و نسخه ی قوی تر آن دارای پردازنده ی پر قدرت Snapdragon 820 خواهد بود.

گفته می شود که هر دو نسخه ی این گوشی جدید سامسونگ دارای رم 3 گیگابایتی و باتری ثابت می باشد.

گوشی جدید و تاشوی سامسونگ اسلات کارت حافظه نیز دارد. هنوز اطلاعاتی فراتر از این اطلاعات منتشر نشده است و ظاهرا اطلاعات در خصوص این گوشی، اسراری محرمانه است که باید تا زمان رونمایی مخفی بماند.

شایعات در خصوص Galaxy S7 نشان می دهد که سامسونگ قرار است از این گوشی خود در پایان فوریه ی سال آینده رونمایی کند، اما ظاهرا گوشی مفهومی و تاشوی سامسونگ قرار است خارج از همه ی برنامه های این کمپانی رونمایی شود و شگفتی جدیدی در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد کند.

گفته می شود که گوشی هوشمند سامسونگ در بهترین حالت قابلیت رول شدن را دارد و حتی ممکن است جایگزینی برای گوشی Galaxy S7 باشد، اما احتمال بیش تر آن است که یک گوشی جداگانه از Galaxy S7 خواهد بود.

اگر آخرین تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند تاشویی که از دو سال پیش در رسانه ها منتشر شده است، صحیح باشد، انقلاب جدیدی در تکنولوژی گوشی های هوشمند صورت خواهد گرفت.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که این گوشی هوشمند جدید، چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.