پروین: در پرسپولیس باید کار را  به «آدمش!» بسپارند

 

 

شاهرخ ایرانی: صحبت کردن با پروین همیشه شیرینی‌های خاص خودش را دارد. این مصاحبه را با مدل حرف زدن پروین بخوانید تا بیشتر از آن لذت ببرید:

     علی آقا! فوتبال را دنبال می‌کنید؟

بله. خیلی هم خوشحالم که پرسپولیس توانست یک حریف دیگر را در جام حذفی زمین بزند! خیلی بازی خوب و جانداری بود. خدا را شکر که هوادارها و مردم هم خوشحال بودند.

    البته هواداران که نسبت به زمان شما خیلی کمتر شده اند. به نظرتان دلیلش چیست؟

دنبال دلیلش نباشید؛ خیلی مسایل مطرح است. فوتبال دیگر مثل قدیم نیست که مردم به عشق فوتبالیست‌ها و چهره‌ها به ورزشگاه بیایند. الان هم این بازیکن‌ها عالی هستند اما زمان ما، فوتبال طور دیگری بود. مزه دیگری داشت. آن زمان مردم عاشق و شیفته فوتبال بودند. از همان محله ما، نرسیده به میدان خراسان که محله ای در جنوب تهران است، حداقل 30 اتوبوس به ورزشگاه می‌آمد تا پرسپولیس را ببیند. الان اوضاع خیلی فرق کرده است؛ البته نباید هم با گذشته یک جور و یک شکل باشد.

    علی آقا! چرا پرسپولیس به این روز افتاده است؟

اوضاعش کمی خراب است، اما ان‌شاءا... این تیم به روزهای خوبش برمی گردد. امیدوارم کار را به آدمش(!) بسپارند و باشگاه را به کسانی بدهند که بتوانند پول بیاورند و آن را مدیریت کنند؛ البته این آقای طاهری خیلی زحمت کشیده اما مشکلات باشگاه این طوری حل نمی‌شود.

     نظر آدم هایی مثل شما برای هواداران خیلی مهم است. شما چه انتقادی از این تیم دارید؟

من یک پرسپولیسی هستم و برای این باشگاه زحمت‌های زیادی کشیده ام. جوانی ما در این باشگاه طی شد. هیچ وقت از من بدِ پرسپولیس را نمی‌شنوید. من اهل این کارها نیستم که تیم خودم را بکوبم. فقط می‌گویم بچه‌ها باید بیشتر دقت کنند و کمتر موقعیت از دست بدهند تا ان‌شاءا... پرسپولیس به کورس قهرمانی برگردد.

    برانکو گفته این تیم را قهرمان می‌کند. به نظرتان می‌تواند پای حرفش بایستد؟

تیم خوبی جمع و جور کرده، اما نیاز به این دارد که توپ‌های شان را به گل تبدیل کنند. آن طرف هم کمتر گل بخورند تا ان‌شاءا... باشگاه از جای خودش در جدول بلند شود و بالا بیاید. برانکو هم حتماً تیمش را می‌شناسد که این طور قول داده است.

     می‌گویند پرسپولیس در این فصل ستاره ندارد. نظر شما چیست؟

پرسپولیس همیشه باید پرستاره بسته شود، چون هواداران این را می‌خواهند و حق شان هم هست که یک تیم قدرتمند داشته باشند. در همین تیم هم چند بازیکن خوب دیدم. مثلاً این پسره، طارمی خیلی خوب بازی می‌کند! بازی کردنش را دوست دارم. باید بیشتر از اینها گل بزند و کمتر موقعیت از دست بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.