قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: دبیر کل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهید هاشمی نژاد بی شک در زمره برجسته ترین شاگردان امام خمینی (ره) قرار داشتند و در این زمینه امام خطاب به این شهید بزرگوار و حضرت آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله واعظ طبسی بیان داشتند: « من همه امیدم در این چند نفسِ باقی مانده به شما و افرادی مانند شما می باشد».

پیش بینی امام خمینی (ره) درباره سه اسطوره انقلاب به حقیقت پیوست

به گزارش قدس انلاین، دکتر سید محمد جواد هاشمی نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) با اشاره به جایگاه ویژه شاگردان امام خمینی (ره) در ادامه راه ایشان بیان داشت: شهید هاشمی نژاد یکی از تئوریسین و پایه گذاران اصلی انقلاب بود. در بین شاگردان امام انقلاب افرادی حضور داشتند که در شهرهای مختلف به فعالیت بر علیه رژیم شاهنشاهی پهلوی می پرداختند که از آن جمله در مشهد می توان به حضرت آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله واعظ طبسی و شهید هاشمی نژاد اشاره کرد.

وی افزود: از آنجایی که این سه رکن به عنوان افرادی خطرناک برای رژیم محسوب می شدند، دستگاه اطلاعاتی ساواک پیوسته در پی از میان برداشتن آنها بود و به بهانه مختلف این سه اسطوره انقلاب را به تبعید و حبس های متعدد محکوم می نمود. چنانکه سوء قصد به حضرت آیت الله خامنه ای و آیت الله طبسی در دهه 60 و سرانجام ترور شهید هاشمی نژاد گواه این امر است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: شهید هاشمی نژاد بی شک در زمره برجسته ترین شاگردان امام خمینی (ره) قرار داشت و در این زمینه امام خطاب به این شهید بزرگوار و حضرت آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله واعظ طبسی بیان داشتند: «من همه امیدم در این چند نفسِ باقی مانده به شما و افرادی مانند شما می باشد».

دکتر هاشمی نژاد در این راستا به خبرنگار ما گفت: بی شک پس از رحلت امام این گفتار ایشان جامه عمل به خود پوشید. چنانکه ثمره آن وجود دو نیروی بی مانند در عرصه پس از انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای و حضرت آیت الله واعظ طبسی بود. چنانکه همواره این بزرگواران در سخت ترین شرایط هدایت جامعه را عهده دار بوده و بهترین شرایط را برای ملت ایران فراهم آورده اند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.