قدس آنلاین _ عضو شورای شهر مشهد:  چشم انداز شهر مشهد شهرایمن و با نشاط است.

چشم انداز شهر مشهد شهری ایمن و با نشاط است

به گزارش قدس آنلاین ، کمال سرویها، عضو شورای شهر مشهد، صبح امروز در مراسم برگزاری مانور ایمنی وآتش نشانی ویژه بانوان داوطلب که در فرهنگسرای ایمن و شهر زیبا برگزار شد گفت:  ترکیب جمعیتی زندگی شهری با قبل از انقلاب تغییر زیادی کرده است.

سرویها افزود: در 8 کلان شهر کشور، 70 درصد جمعیت را جمعیت شهری تشکیل شده که این جمعیت شهری نیازمند شهری ایمن و با نشاط است.

وی گفت: برای رسیدن به شهر ایمن و چشم اندازی که داریم که نیازمند مشارکت شهروندان است که در کنار شغل اصلی خود در امور شهروندی مشارکت داشته باشند.

عضو شورای شهر افزود: داوطلب شدن برای امورشهروندی  گام درستی است و این کار ،آموزش را برای شهروندان راحت تر می کند و مشارکت فعالی را رقم می زند.

وی گفت: آموزش بانوان آتش نشان داوطلب درکنار کار خانه داری، انگیزه خوبی برای مشارکت  در کنار سازمان آتش نشانی فراهم می کند.

سرویها افزود: بانوان آتش نشان داوطلب  برای ایجاد مهارت و آموزش ، نیازمند ورزش هستند و شهرداری مشهد  13 سالن ورزشی دارد که ساعاتی از روز این سالنها در اختیار بانوان قرار دارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که تا پایان دوره چهارم شورای شهر، رشد زمین و سالنهای ورزشی رشد  بیشتری داشته باشد و گفت: شورای شهر امیدواراست همه مردم در برنامه ها و طرح های شهر ایمن و بانشاط شرکت کنند وآموزشهای لازم را دریافت کنند.

شبنم مقدم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.