پیمان طالبیان: سرپرست باشگاه پرسپولیس در نخستین تصمیم خود پس از درگذشت هادی نوروزی در گفت و گو با همکارانش اعلام کرد،

اختلاف بر سر پیراهن مشکی!

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به نشانه پاسداشت یاد کاپیتان فقید این تیم تا هفته یازدهم رقابتهای لیگ پانزدهم لباس مشکی به تن خواهند کرد، از این رو امیدواریم تیمهای حریف با پذیرش این خواسته از سایر لباسهای خود در بازی های مقابل پرسپولیس استفاده کنند. طاهری و همکارانش در باشگاه پرسپولیس در تماس با اسپانسر تأمین‌کننده لباسهای باشگاه سفارش لباس مشکی دادند تا مشکلی برای عملیاتی کردن این پیشنهاد نداشته باشند.

اما مخالفت برخی پیشکسوتان باشگاه از جمله حسین کلانی با این موضوع سبب شد ماجرای پوشیدن پیراهن مشکی از سوی پرسپولیسی‌ها به یک اختلاف نظر بزرگ تبدیل شود. پس از تذکر صریح کلانی به مسؤولان باشگاه مبنی بر تغییر رنگ پیراهن پرسپولیس ، رئیس هیأت مدیره باشگاه هم از این موضوع انتقاد کرد و متذکر شد سرپرست باشگاه بدون مصوبه هیأت مدیره نمی‌تواند اقدام به چنین کاری بکند.

با وجود این، قرار بود در نشست دیروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس این موضوع به رأی‌گیری گذاشته شود، اما لغو جلسه هیأت مدیره سبب شد تصمیم گیری درباره استفاده از پیراهن مشکی تا این موضوع به زمانی دیگر موکول شود. با این حال عبدی، سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس در واکنش به اعتراضهای صورت گرفته درباره تصمیم طاهری اعلام کرد: «هیأت مدیره باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند به همین دلیل هنوز معلوم نیست موضوع استفاده از پیراهن مشکی قطعی باشد.

در باشگاه استقلال هم چنین مسأله‌ای وجود داشت، برخی اعضای هیأت مدیره استقلال با گلایه از افشارزاده به وی هشدار دادند، تغییر رنگ پیراهن استقلال در بازی هفته هشتم بدون مجوز هیأت مدیره امکان پذیر نیست، از این رو احتمال پوشیدن پیراهن مشکی بازیکنان استقلال هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین حال یک مقام آگاه نزدیک به وزارت ورزش و جوانان هم در گفت‌وگو با خبرنگار قدس در این ارتباط گفت:« ممکن است بازیکنان پرسپولیس فقط در یک بازی پیراهن مشکی استفاده کنند، اما به احتمال فراوان استقلالی‌ها با همان لباس همیشگی خود به میدان می‌آیند، مگر اینکه هیأت مدیره این اقدام را به مصوبه تبدیل کند.»

گفته می‌شود، مسؤولان سازمان لیگ هم در پاسخ به پرسش باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام کرده، بر اساس قانون نمی‌توان تیمهای میزبان را وادار به استفاده از پیراهن دوم و سوم خود کرد، مگر اینکه مدیران عامل این باشگاه‌ها خودشان به چنین کاری اقدام کنند، از این رو این سازمان نمی‌تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند که از چه پیراهنی استفاده کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.