عضو شورای عالی قرآن صدا و سیما گفت:خلاقیت مرحوم حسنی کارگر همیشه در بین اساتید و داوران مسابقات زبان زد بود و همین استعداد سبب پیشرفت بسیار زیاد او شده بود.

خلاقیت؛ مرحوم «حاجی حسنی کارگر» را در بین اساتید و داوران قرآنی زبانزد کرده بود

به گزارش قدس آنلاین، عباس امام جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ظهار داشت: آرامش محسن حاجی حسنی در مسابقات از نظر اساتید و داوران بی‌نظیر بود.

عضو شورای عالی قرآن صدا و سیما با بیان اینکه بنده به وضعیت کنونی شهید حاجی حسنی غبطه می‌خورم، افزود: بنده به محض شنیدن خبر تشییع محسن حاجی حسنی خود را به مشهد رساندم زیرا برای مرحوم حاجی حسنی احترام بسیار زیادی قائل هستم.

استاد بین المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: با حاج محسن در مدت زمان‌های طولانی دیدار می‌کردیم اما هرگاه یکدیگر را می‌دیدیم به قدر مناسبی با یکدیگر محشور بودیم.

امام جمعه با تاکید بر استعداد بی‌نظیر حاجی حسنی در قرآن تلاوت قرآن تاکید کرد: خلاق بودن  مرحوم حسنی کارگر همیشه در بین اساتید و داوران مسابقات زبان زد بود و همین استعداد بی‌نظیر سبب پیشرفت بسیار زیاد او شده بود.

عضو شورای عالی قرآن صدا و سیما در پاسخ به این سئوال که مهم ترین خصلت اخلاقی مرحوم حاحی حسنی چه بود تاکیدکرد: اخلاق ایشان بسیار خوب و آرام بود و هرکس که به صورت ایشان نگاه می‌کرد به صورت ناخوداگاه آرامشی عجیب پیدا می‌کرد.

این استاد بین المللی با بیان اینکه جامعه قاریان هم بر فاجعه بودن حادثه منا تاکید دارند خاطرنشان‌کرد: این موضوع که هر ساله در رمی جمرات بر اثر ازدحام تعداد بسیار اندکی از حجاج آسیب می‌بینند امری طبیعی است اما این که در یک روز عادی هزاران انسان در یک منطقه کشته شوند یک فاجعه عظیم است.

عضو شورای عالی قرآن صدا و سیما با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با حادثه منا تصریح‌کرد: اگر این موضوعات تا اینجا پیگیری شده قطعا از برکات سخنان مقام معظم رهبری بوده که به صورت صریح با آل سعود و حکام بی کفایت عربستان اتمام حجت فرمودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.