شاهرخ ایرانی: یک روز پس از مرگ ناگهانی هادی نوروزی، خبر تکان دهنده دیگری منتشر شد. خبری که البته همراه با خیر و سلامتی بود؛ ...

 پروین: کاپیتانی پرسپولیس هر بازیکنی را تا مرز سکته می‌برد

 اینکه علی پروین باید سه روز در بیمارستان کسری بستری شود. این خبر، موجب شد هواداران فوتبال و بخصوص طرفداران پرسپولیس نگرانی‌های بیشتری به دل راه بدهند، اما همه چیز به خیر گذشت. به همین انگیز با وی برای دقایقی گپ زدیم:

    علی آقا! خیلی نگران تان شدیم. قضیه چه بود؟

- نمی‌دانم دقیقا چه شد. کمی حالم دگرگون شد، به بچه‌ها گفتم و آنها هم سریع مرا به بیمارستان آوردند. یک چکاپ ساده بود. زیاد نباید نگران باشید. چند روز تحت مراقبت پزشکان بودم و حالا حالم بهتر است. امان از این فشار خونِ بالا. یکدفعه آدم را می‌اندازد.

    خودتان هم به مراقبت از خود مشغول هستید؟

- نه، اگر بودم که کارم به بیمارستان نمی‌کشید. من در بیمارستان به بچه هایم و همین طور به دکترها قول دادم بیشتر از خودم مراقبت کنم. اصلا از این به بعد دکتر خودم می‌شوم. دیگر سن و سالی از ما گذشته و باید بیشتر مراقب خودمان باشیم.

    چه زمانی متوجه فوت نوروزی شدید؟

- من هم مثل همه مردم همان روز پنجشنبه خبر را شنیدم و شوکه شدم. هر چقدر فکر می‌کنم، یادم نمی‌آید کسی این طور و به همین سادگی در اوج فوتبالش از بین برود. هادی کاپیتان پرسپولیس بود و جایگاهش را می‌دانست. باید بیشتر از همه تمرین می‌کرد، آمادگی‌اش نسبت به دیگران بهتر بود و تعهد بیشتری به تیم نشان می‌داد. من چون مدیر این بازیکن بودم، می‌دانم که بسیار زندگی سالمی داشت و هرگز لب به سیگار و مسایل دیگر نزد.

     تصور می‌کنید مرگ ناگهانی این بازیکن چه دلیلی داشت؟

- چه بگویم. یکسری می‌گویند بیماری مادرزادی داشت و یکسری هم می‌گویند از بس غصه خورد سکته کرد و از بین رفت. آدم تا همه چیز را متوجه نشود، نمی‌تواند در مورد این جور مسایل نظری بدهد. من فقط می‌دانم کاپیتانی در پرسپولیس مسؤولیت می‌آورد و هر کسی را تا مرز سکته پیش می‌برد

    نظرتان در مورد بایگانی شدن شماره 24 چیست؟

- هادی چند سال در این تیم بازی کرده و با پیراهن شماره 24 که هیچ وقت از تنش خارج نشد، عرق ریخته است. این شماره از آن شماره پیراهن هایی نیست که در هر فصل خواهان داشته باشد و بر سرش دعوا و مرافعه راه بیفتد. ان شاءا... در این مورد یک تصمیم خوب گرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.