آیا تفاوتی میان کار تقبیح شده پارکبانان خاطی که برای تشییع جنازه آن مرحوم پول گرفتند با فردوسی پور که برای هم دردی با هانی و هانا از جیب مردم پول خرج می کرد وجود دارد

شاهکار زشت عادل

جواد رستم زاده: حوالی ساعت 23 دوشنبه شب عادل خان فردوسی پور با ژستی قهرمانانه یقه پیمانکار پارکینگ استادیوم آزادی را می گیرد که چرا برای تشییع جنازه کاپیتان فقید پرسپولیس بلیط فروشی کرده اند؟ او سوار بر موج احساسات مردم و با استفاده از توپ خانه منحصربه فردش حتی مقابل عذرخواهی و تنبیه عوامل دخیل هم کوتاه نمی آید و مصر است که حتما این پول به حساب خیره ای واریز شود تا روح شماره 24 ابدی شاد گردد. کلید کردن مجری مو فرفری نود روی این موضوع که مردم چگونه می خواهند پولشان را از پارکینگ وصول کنند طعنه آمیز بود. طعنه آمیز به این دلیل که خودش هر چند دقیقه یک بار مردم را تشویق می کرد برای هم دردی و تسلیت به خانواده نوروزی به برنامه اش شماره 24 را پیامک کنند و آمار شرکت کنندگان را بالا ببرند. طعنه آمیز به این دلیل که تاکید هم داشت که هر پیامک بین 10 تا 15 تومان بیشتر هزینه ندارد و البته آن هم به جیب مخابرات می رود.
سوال این است که چرا مردم برای تسلیت به خانواده نوروزی باید پولی به حساب اوپراتورهای مخابراتی بریزند؟آیا تفاوتی میان کار تقبیح شده پارکبانان خاطی که برای تشییع جنازه آن مرحوم پول گرفتند با فردوسی پور که برای هم دردی با هانی و هانا از جیب مردم پول خرج می کرد وجود دارد؟ غم انگیز بود که بیش از 3 میلیون نفر از مردم نازنین هم بدون دقت به این تناقض آشکار و از روی احساسات و هم نوعدوستی و البته علاقه در شوی سودجویانه عادل برای صدا وسیما و مخابرات شرکت کردند و 45 میلیون ناقابل را ناخواسته و بدون اینکه ریالی از آن به خانواده محترم نوروزی برسد به حساب مخابرات واریز کردند.
آیا فردوسی پور بعد از این قدرت نمایی رسانه ای به صدا و سیما و مخابرات هم به مانند پیمانکار مجموعه آزادی اصرار می کند که این 45 میلیون را صرف امور خیریه کنند تا ثوابش به روح هادی عزیز برسد؟ مشارکت مردم در تسلیت و هم دردی با هانی و هانا قابل ستایش بود و خیرخواهانه اما رفتار دوگانه فردوسی پور نقطه تاریک برنامه دوشنبه شب بود. نقطه تاریکی که بارها توسط عادل در برنامه های مختلف گذاشته شد و البته به چشم مردمی که از او بتی رسانه ای ساختند نیامد.او سوار بر احساسات و علاقه مردم فعلا همه اقیانوس های شهرت را در می نوردد و البته خیلی چیزها یادش می رود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    3 2
    احمق این عوامند که دنبالرو این این فرد مافیاینداخه ما کی میخواهیم بیدار شویم
  • ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    3 4
    سهم تو رو نداده برادر؟
  • مسعود IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    4 0
    فرق اين كار اين هست كه با اين كار محبوبيت مرحوم هادي افزايش پيدا ميكندوخانواده متوجه ميشود قلب 3 ميليون نفر براي هادي عزيز عزاداراست با هزينه 30 ميليون تومان كاري گروهي تر ودلنشين تر از اين نميتوان انجام داد.
  • مسعود سرخابی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    3 0
    1- در مساله ی بلیط فروشی پارکینگ فردوسی پور به حق تاکید داشت که بر اساس چه مدرکی می توان وجه دریافت شده را به صاحب واقعی اش بازپرداخت. این کاملاً حرف درستی است و بر اساس شارع مقدس هم اگر وجهی باقی ماند که صاحب آن مشخص نبود می بایست به نیابت از وی صدق داد. 2- بین جبر در بلیط فروشی و اختیار در پیامک دادن تفاوت از زمین تا آسمان است. تشنه کسی نیست که مدام بگوید تشنه است؛ تشنه فردی است که خود را به منبع آب رسانده و رفع حاجت می کند. کسانی که غمدار واقعی 24 ابدی بودند و واقعاً می خواستند یاد وی ماندگار تر شود، به اختیار پیامکی به دیار باقی زدند... 3- سواری بر امواج احساسات بد است، اما از آن بدتر بی منطقی است!
  • محمد جواد IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    چقد چرت میگیااا
  • رضا IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بنده همیشه برنامه نود رو نگاه میکنم اما تا حالا یک بار هم پیامک به این برنامه ندادم چون اعتقاد دارم مافیایی در این کار دخیل هست ..
  • س IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    تو به موهاش چی کار داری؟