قدس آنلاین – رها واعظی: ایکس باکس در پاییز سال جاری شاهد تغییرات بزرگی خواهد بود، شاید بزرگ ترین این تغییرات را بتوان در سخنان اخیر مدیر عامل کمپانی ایکس باکس جست و جو کرد.

ورود به زندگی کامپیوتری جدید با بازی های Xbox ۳۶۰

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Phil Spencer مدیرعامل شرکت ایکس باکس، در مصاحبه ی اخیر خود در خصوص جریان Xbox One-to-PC و سازگاری این جریان با Xbox 360 سخن گفت که سخنان وی یکی از مهم ترین گزارش ها در سال جاری بوده است.

در گزارش مدیرعامل ایکس باکس، در خصوص امکان استفاده از بازی های ایکس باکس و Xbox 360 در رایانه های شخصی و تبدیل این بازی ها به بازی های کامپیوتری سخن گفته شد، اما در حقیقت و تا کنون هیچ جدول زمانی و یا تیمی بدین منظور ایجاد نشده است.

اما سوالی که مطرح شده، آن است که آیا کمپانی ایکس باکس واقعا برنامه ریزی کاملی برای آینده ی بازی های ایکس باکس اصلی دارد؟

 Phil Spencer مدیرعامل شرکت ایکس باکس در پاسخ به این پرسش، عنوان کرده است: این یک اولویت برای کمپانی ایکس باکس است. کمپانی ایکس باکس علاقمند به ایجاد امکان استفاده از بازی های Xbox 360 بر روی کامپیوتر می باشد و برای این موضوع برنامه ریزی شده است، اما چیزی که مهم تر است، بازخورد کاربران در این زمینه می باشد.

کاربران ایکس باکس، در خصوص بسیاری از موارد، بازخوردهای فوق العاده یی دارند و در خصوص برخی از مواردی که به نظرشان جالب نیست، حتی اقدام به مبارزه می کنند. البته ما قصد داریم امکان استفاده از بازی های ایکس باکس بر روی کامپیوتر را فرآهم کنیم و کارهای جدید دیگری نیز در این راستا انجام خواهیم داد.

هر چند قصد انجام چنین کاری وجود دارد، اما مایکروسافت با حجم بالای کارهای عقب افتاده در سیستم های اصلی خود مواجه است و مشخص نیست که کار بر روی امکان استفاده از بازی های ایکس باکس بر روی کامپیوترهای شخصی را چه زمان به طور دقیق عملی کند.

بنا بر گزارش های اخیر، Xbox One با ویندوز 10 در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.