قدس آنلاین – رها واعظی: استانداردها، برای گوشی های هوشمند تغییر کرده است.

سامسونگ گلکسی S۷، به جمع گوشی های دارای USB نوع C پیوست

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، زمانی که در اوایل سال جاری، مک بوک از USB نوع C استفاده کرد، هیچ کس فکر نمی کرد که استاندارد های نسل جدید تکنولوژی برای استفاده از پورت ها و کابل ها به این سرعت تغییر کند.

اکنون تقریبا همه ی گوشی ها و تبلت های هوشمند نسل جدید، به سرعت در حال پیوستن به تکنولوژی های دارای USB نوع C می باشند.

اگر گزارش های تازه منتشر شده در خصوص گلکسی S7 سامسونگ حقیقت داشته باشد، سامسونگ استفاده از USB نوع C را به جای میکرو USB ترجیح داده است.

گزارش های زیادی در خصوص گلکسی S7 سامسونگ و استفاده از USB نوع C در این گوشی هوشمند جدید منتشر شده است، اما هنوز رسمی نیستند.

Nexus 5X و Nexus 6P نیز، دو گوشی هوشمندی هستند که برای اولین بار در بین گوشی های هوشمند به USB نوع C مجهز شدند و آندروید Marshmallow نیز به صورت استاندارد از این نوع USB پشتیبانی می کند.

فناوری USB نوع C در حال حاضر در گوشی هوشمند OnePlus 2 نیز استفاده شده است.

استاندارد به روز ارائه شده باری USB های مورد استفاده در گوشی ها و تبلت های هوشمند براساس انتقال سریع تر داده ها و شارژ با سرعت بیش تر می باشد.

این استاندراد منوط به استفاده از کابل و USB نوع C است که همزمان با شارژ سریع یک گوشی هوشمند می تواند با سرعت بالایی یک ویدیو را در یک مانیتور بزرگ پخش کند.

البته خبر مربوط به گوشی گلکسی S7 سامسونگ هنوز به طور رسمی تایید نشده است و باید تا ماه های آینده و زمان رونمایی از این گوشی هوشمند منتظر بمانیم.

انتظار می رود که استاندارد ارائه شده برای لپ تاپ ها نیز در ماه های آینده نیز براساس USB نوع C تغییر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.