قدس آنلاین - ایلام:  جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: در کنگره عظیم اربعین، ترافیک و امنیت مرز مهران با پهپاد و بالن کنترل می شود.

ترافیک و امنیت مرز مهران با پهپاد کنترل می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردارحبيب الله جان نثاري جانشين يگان هاي ويژه ناجا در بازديد از پايانه مرزي مهران با بیان اینکه يگان ويژه براي پذيرايي و ساماندهي بيش ازدو ميليون زائر در پايانه مرزي مهران آماده است، اظهارداشت: در اين ماموريت بزرگ، عظيم و حماسه ساز، مسئوليت يگان ويژه در قالب قرارگاه ظفر برقراري نظم و امنيت زائرين و عمليات بزرگ مردم ياري در مرز است .

وی با اشاره به اینکه مرز مهران به عنوان مهمترين و امن ترين مرز زميني کشور جهت اعزام زائران به عتبات عاليات در ايام اربعين است، خاطرنشان ساخت: کارکنان يگان هاي ويژه در راه ارائه خدمات به زوار امام حسين (ع) از هيچ کوششي دريغ نخواهند کرد و در اين راه مصمم و پاي کار هستند.

جانشین یگان های ویژه ناجا به ایجاد زیرساخت های مختلف در مرز بین المللی مهران اشاره کرد و افزود: به منظور کاستن از مشکلات سالهاي گذشته براي زائران در اين شهر مرزي، از سال گذشته تاکنون تلاش هاي دامنه داري براي توسعه امکانات زيرساختي شهرستان مهران بويژه در حوزه راه، مخابرات، پايانه مرزي و ايجاد امکانات رفاهي و خدماتي در اين شهر آغاز شده که بخش هايي از آنها پيش از ايام اربعين امسال به بهره برداري مي رسد.

سردارحبيب الله جان نثاري با اشاره به بکارگیری امکانات جدید همچون پهباد و بالن در کنترل ترافیک و امنیت زوار اربعين حسيني در مرز مهران، یادآور شد: کنترل مرز مهران با استفاده از این امکانات جدید، طبق برنامه ريزي صورت گرفته توسط قرارگاه ظفر انجام خواهد شد تا از بروز هرگونه مشکلی برای زوار عزیز جلوگیری بعمل آید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.