قدس آنلاین:فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: شهرستان راز و جرگلان تبلور اندیشه ی همدلی و همزبانی است و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف در راستای حمایت از دولت بیانگر این موضوع است.

شهرستان راز و جرگلان تبلور اندیشه ی همدلی و همزبانی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، احمد ریواده در نشست صمیمی با روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاٰ، دهیاران و شهردارن شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: این شهرستان از پتانسیل و ظرفیت خوبی در حوزه آب ، خاک و نیروی انسانی توانمند برخوردار است که با شتاب گرفتن چرخه ی توسعه شاهد پیشرفت روز افزون در این منطقه خواهیم بود.

ریواده افزود: خوشبختانه نگاه دولت به این منطقه ویژه است و سفر استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه به این منطقه زمینه ساز تحرک و توسعه بیشتر است.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوب و موثری در شهرستان راز و جرگلان  صورت گرفته است که توجه ویژه به حوزه گازرسانی به مناطق محروم  نقطه عطف پروژه های عمرانی در این منطقه است.
ریواده تصریح کرد: در 28 شهریور سال جاری مناقصه پروژه ی گازرسانی به 11 روستای منطقه جرگلان و 55 روستای منطقه راز برگزار شد که می تواند زیرساخت های توسعه ای این منطقه را فراهم نماید.
فرماندار شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: آسفالت و بهسازی راههای شهری و روستایی، تامین آب شرب روستایی و مرزی، برداشتن گام های اولیه در راستای حذف مدارس خشتی و گلی، تامین 14 بی تی اس شبکه تلفن همراه و بهره برداری از 2 مجتمع شبانه روزی از دیگر اقدامات موثر دولت در این زمینه است.
احمد ریواده گفت: ساختار و چارت اداری 36 دستگاه اجرایی در این منطقه از سوی دولت تدبیر و امید ابلاغ شده است که بهره مندی مردم از خدمات بیشتر از آثار مطلوب این اقدام است.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.