قدس آنلاین لرستان-شورای اداری استان لرستان با حضور معاون و دستیار رییس جمهور،استاندار لرستان ، نماینده ولی فقیه درلرستان ومدیران اجرایی استان صبح امروز برگزار شد.

توجه ویژه به مناطق سیل زده لرستان

به گزارش قدس آنلان از خرم آباد، معاون رییس جمهور ورییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این جلسه  با اشاره به اینکه خسارات سیل در کوهدشت انگیزه این سفر غیرمنتظره به لرستان بود، گفت: در این زمینه در ستاد مدیریت بحران کشور تشکیل جلسه و تقسیم کار کردیم که کارهای اضطراری برای آسیب دیدگان انجام شود و بخش دیگر کار ستاد بحران رفع مشکلات و معضلات به وجود آمده ناشی از سیل در زیرساخت ها بود. محمد باقر نوبخت اظهار داشت:در پی خسارات وارده به شهرستان کوهدشت  باید به مناطق آسیب دیده توجه ویژه ای داشت وجبران خسارت نمود.

نوبخت با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های عمرانی لرستان افزود: به‌رغم اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه است اما تمام تلاش ما این است که بخشی از خسارات مردم را از محل اعتبارات مدیریت بحران پرداخت کنیم.

 وی  با بیان اینکه صد درصد اعتبارات لرستان را امسال پرداخت می‌کنیم بیان کرد : به همه دستگاه‌ها مأموریت می‌دهم خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های عمرانی لرستان را برآورد کنند تا در بودجه امسال و سال آینده تأمین کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.