قدس آنلاین لرستان-مدیر عامل شرکت آبفار لرستان کاکاوند با اشاره به خصوصیات و ویژگی های این سامانه گفت: با بهره برداری از این سامانه، مشترکین روستایی می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه در راستای پرداخت قبوض مصرفی، ثبت رقم مصرفی کنتور برای صدور قبض جدید، اعلام خرابی و حادثه و همچنین اعلام پیشنهادات و انتقادات و شکایات اقدام کنند.

راه اندازی سامانه گویای ۱۵۲۳ در شرکت آبفار لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، علی رضا کاکاوند اظهار داشت: برای تسریع در روند رسیدگی به تلفن های وارده نیز در هر شهرستان یک نفر به عنوان کاربر سامانه مشخص شده تا با پیگیری تلفن های وارده از حضور فیزیکی و تردد های فراوان مراجعین کاسته شود.

وی افزود: مشترکین روستایی می توانند با برقراری تماس با سامانه یاد شده، قبض های مصرفی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

کاکاوند خاطر نشان کرد: که سامانه یاد شده توانایی پاسخگویی همزمان ۳۰ خط ورودی را دارا بوده و می تواند همه پیام ها و تماس های ورودی را ضبط و به اپراتور شهرستان مربوطه انتقال دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.