دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای به تنویر افکار عمومی در خصوص برنامه‌سازی‌های جعلی اخیر صداوسیما پرداخت.

توضیح دفتر  هاشمی رفسنجانی در خصوص حضور عفت مرعشی در مقابل زندان اوین

 در بیانیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِین‌َ یَسْتَمِعُون‌َ الْقَوْل‌َ فَیَتَّبِعُون‌َ أَحْسَنَه‌"

رویکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی، مخصوصاً در ایام منتهی به انتخابات سرنوشت‌ساز اسفند ماه امسال، چنان جناحی و برخاسته از دستپاچگی سیاسی است که متوجه نمی‌شوند آنچه را که با هدف تخریب شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌دهند، به ضرر نظام اسلامی و خیانت به آرمان‌های امام و شهیدان تمام می‌شود.

تازه‌ترین مصداق سناریونویسان جام جم، تحلیل بخش خبر ساعت 8 صبح چهارشنبه رادیو، مورخ 94/8/20 است که با مقدمه‌چینی از جنایات گروهک ترویستی منافقین در انقلاب اسلامی، آن را به گفت‌وگوی خانم‌ها عفت مرعشی و فاطمه هاشمی در جلوی زندان اوین در مورد پرونده مهدی هاشمی ربط می‌دهند و نتیجه‌گیری می‌کنند که چرا اعضای این خانواده باید با مدافعین گروهک منافقین همنوا شوند!!!؟ برنامه‌سازانی که هدفی جز ارضاء دوستان سیاسی خود و تخریب شخصیت تاریخی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و انحراف افکار عمومی را دنبال نمی‌کنند.

سوابق نشان می‌دهد که صداوسیما متن جوابیه‌ها و تکذیبیه‌های مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را با تیغ افزایش و کاهش و مصادره به مطلوب مطالب، سانسور می‌نماید و به قول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی «به خاطر دستمالی قیصریه را به آتش می‌کشد» و اخبار ورشکسته‌های منافق را برجسته می‌نماید که قرآن کریم چه زیبا در این‌باره می‌فرماید: «المنافقون والذین فی قلوبهم مرض و المرجفون فی المدینه، منافقین کسانی هستند که در قلب‌هایشان مرض هست و اخبار دروغ و شایعات و بی‌اساس را در مدینه پخش می‌کنند.»

جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع‌ می‌رساند که ملاقات حضوری یک هفته در میان با آقای مهدی هاشمی در زندان اوین، از برنامه‌های ثابت سیده خانم عفت مرعشی و دیگر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

در هفته‌ی اخیر که این خانم سیده به همراه دخترش فاطمه هاشمی برای ملاقات مهدی مراجعه کرده بودند، گروهی از خانواده‌های زندانی که معمولاً هر هفته و به طور ثابت نزدیک به درب زندان اوین و در محوطه‌ی ورودی آن تجمع می‌کنند حضور داشتند. معطلی حدود 30 دقیقه‌ای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باعث شد که یکی از میان جماعت خود را به خانواده برساند و از کمّ و کیف و دلایل حکم مهدی هاشمی بپرسد و طبیعی بود که خانواده هم پاسخی به این سؤالات بدهند، لذا هیچ ارتباطی میان سخنان آنان با این تجمع وجود نداشته و این تلاقی حضور کاملاً اتفاقی بود.

معلوم نیست توجیه برنامه‌سازان صداوسیما چیست که به بهانه‌ی تخریب خانواده‌ هاشمی رفسنجانی، اخبار مربوط به منافقین را پخش می‌کنند که هر ایرانی با غیرتی از این جماعت خودفروش، متنفر است و جالب‌تر اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به اخبار جعلی تجمع جلوی زندان اوین رسمیت می‌بخشد و این همان است که «قیصریه را به آتش می‌کشد».

خوب است برنامه‌سازان جام‌جم به جای نظرخواهی و سوال از مردم، از مسؤولان زندان اوین بپرسند که چرا جلوی ماشین حامل یک مادر سالمند را که با پای بیمار به ملاقات فرزندش می‌رفت، می‌گیرند و او را میان جماعتی معترض پیاده می‌کنند؟! در صورتی که می‌توانند این مسائل را پیش‌بینی و از ایجاد چنین امتزاجی پیشگیری نمایند.

البته مردم شریف ایران می‌دانند این وصله‌های سیاسی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمی‌چسبد که خود جانباز کینه‌های منافقین است و مراتب بالا صرفاً جهت ثبت در تاریخ نگاشته شده است.

*ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 72
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    درود بر هاشمی
  • چدن نچسب IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    ای داد بیداد چرا شما اصلا شانس ندارید بازم که تصادفی برای شما یه اتفاق تازه افتاد !!! راستی اتفاق تصادفی تو غرفه آقا محسن در نمایشگاه هم خیلی جالب بود. راست ممی گید!!! ما که باور نمی کنیم این وصله ها به شما بچسبه!!!
  • بیک بابا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    2 9
    منافقین بدترین گروهی بود که در ایران دیده شده اند ولی بعضی از افراددر مقام خبرنگاری یا مجری و...واقعا خاینین به ملت حساب می شوند.
  • رضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 24
    این برنامه سازی ها از ضعف این جناح هست .خدارا شکر این نشون میده اینها الان در ضعیف ترین موضع خودشون هستن
  • حسن IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 12
    هاشمی یکی از استوانه های نظام است وآدم صبوری است این تازه به دوران رسیده ها می خواهند او را در اذهان عمومی خراب کنند ولی ملت خود هوشیارند. خامنه ای زنده باد ،هاشمی پاینده باد
  • صدیقه IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 4
    متاسفانه باید به دشمنان نظام تبریک بگوییم که در جهت تخریب مهره های اصلی وموثر نظام بدینگونه موفق بوده اند و به حال دوستان نادان خود تاسف بخوریم که چقدر زود فریب خوردند ونابخردانه بر عزیزان خود میتازند .....البته ملت اگاه و دلسوز ایران قدر ایت الله هاشمی را میدانند و دعاگوو پشتیبان همیشگی این مرد مجاهد و مبارز وارسته هستند .
  • رحیم IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 3
    هرکسی که باعث ابروی مسلمانی میشود خداوند دراین دنیا وهم درجهان اخرت ابرویش را ببرد بی ابروی هر دو جهان نماید زند باد هاشمی قهرمان
  • رضا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    4 0
    البته مردم شریف ایران می‌دانند این وصله‌های سیاسی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمی‌چسبد. اصلا نمی چسپد... مشارکت در فتنه ۸۸ به صورت خانوادگی ثروت میلیاردی ....
  • ناشناس IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    6 8
    صدا و سیما کجا درست عمل کرده ؟ صدا وسیما کلن رفته باشه ...
  • موسی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 12
    ما به آقای هاشمی ارادت داریم و حرف رسانه ها را بزودی در خصوص این خانواده باور نمی کنیم
  • احمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    10 0
    مسئولان اوین خوب کاری می کنند حاج خانم رو پیاده میکنند قانون واسه همه باید یکی باشه ایشون خونش از بقیه مردم رنگین تر است که بخواد با ماشین تشریف ببرن داخل
  • محمود IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    15 0
    چه ربطی به شهیدان دارد خودتان رابه شهید نچسبانید ....
  • دلشکسته IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    11 0
    شما واقعیات رو جعلی جلوه میدین خانواده شما وقت کم آورده بودن با طرفداران منافقین اونجا حضور داشتن
  • ثانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 9
    آقای هاشمی خدا ترس ومتعهد بنظام هست دشمنانشم آب در هاون می کوبن و تمام دشمنی شون مثل تُف سر بالا بر می گرده به صورت روسیاهشون.
  • اتفاق الدوله IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 0
    اقای هاشمی وخوانوادهاش هیچ وقت شانس ندارند تند تند اتفاق براشان میافته .....تف به این روزگار نامناسب که تند تند اتفاق میافته....
  • سید محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 10
    العزه لله جمیعا هاشمی عزتش از خداست و با این مزخرفات معاندین لکه دار نمیشود . چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد یاعلی
  • مریم IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    14 0
    آخیییی چقدر این خاندان مظلوم ومحجوبند وملت و صداسیما حقشان را زیر پا می گذارند آخه ای مردم چرا قدر این خانواده را نمی دونید !!!؟
  • ا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 0
    اولاً اين خانم دراين امور يد طولايي دارد. ثانياً اين اعتراض هم احتمالاً با هماهنگي همينها برنامه ريزي شده است. ثالثاًاين مادر سالمند چه مزيتي دارد كه بايد با ماشين تا داخل زندان به ملاقات پسر مفسدش برود؟ اينجا كه ديگر خيابان نيست كه مردم بيدفاع را بدست محافظانش بسپارد.
  • علی اکبر IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    22 0
    دل مرغ آسمان وماهی دریا کباب شد ازین دردنامه همش تقصیر صدا وسیماست بابا آخه باید ریاست صدا وسیماهم بدی دست پسران این خاندان تا کمی به اصلاح اخلاق درجامعه بپردازند وبه مردم و مسئولین دیگر یاد بدهند که اینقدر بی اخلاقی نکنند!!!!!
  • زهرا علوی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    14 2
    را ست میگه واقعا قیصر به آتش کشیده شد نه قیصریه !!چرا دل این مرد خدا را به آتش می کشید این خاندان بخصوص آقا مهدی خییییییییلی به این مردم خدمت کردند فی سبیل الله ای مردم قدر نشناس!
  • ايراني IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 8
    صدا و سيما اصلا ملي نيست ....در خدمت أصول گراهاي افراطي ميباشد
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 7
    صداو سیما بزرگنرین نشر دهنده اخبار دورغ و جهت دار. در یک دوره ای با تخریب اقای رفسنجانی مردم بناچار به آقای احمدی نژاد رای دادند اما دیدند و با تمام وجود لمس کردند و بارها گفتند صد رحمت به رفسنجانی !!!!!!!!!!!!!!! اما صدا و سیما هنوز در همان توهم مانده است و فکر می کند با همان ترفند دوباره مردم سرشان کلاه می رود
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 9
    صبر را باید از آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد گرفت واقعا مورد کینه و حسادت نااهلان و بی انصاف ها قرار گرفته اند و دریغ از دوستان و یاران صمیمی و قدیمی ایشان که بر مسند قدرت نشسته اند و فقط نظارگرند و عده ای به حمایت از ایشان به کینه توزی و عقده گشایی بر علیه آیت الله هاشمی می شورند و به نام ولایت و دفاع از ولایت انقلاب و امام را لگدکوب می کنند. چه باید گفت؟
  • جواد IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 12
    آیت الله هاشمی پاینده و جاودانه است. با این دروغها و وصله ها چیزی از ارزشهای ایشان نمی کاهد.بدانید هرچه بیشتر ایشان را تخریب کنید در دل مردم بیشتر جا میگیرند.
  • عبداله IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    10 0
    حب پست و مقام چه ها كه نميكند
  • بیکار با تحصیلات عالی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 0
    اینجور لفظ سیده خانم به کار میبرید که انگار معصوم هستش یا اینکه شما از تعداد معصومین خبر ندارید!!!!! واسه ملت ما این تکذیب ها یه چیز عادی شده
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 6
    هاشمی پاینده باد
  • یه دوست IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 8
    من هاشمی رو خیلی دوست دارم چو ن یار امام راحل ویار رهبر عزیزم هست لطفا برای تخریب افراد کمی فکر کنیم ایا به نفع کشورما ن هست یا نیست نگذارید منافقین ازاین همه تفرقه خوشحال شوند اگر فرزند خطا کرده داره تاوانشو پس میده لطفا قضاوت نادرست نکنیم
  • دانشجو IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    2 0
    سلام عجیب هست داستان این خانواده... خدایا بما فهمی ده که حقیقت را درک کنیم آنگونه که هست..نه انگونه که می گویند...
  • رضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 7
    فعلا هاشمی سیبل شده یه مقداری هم پس زمینه ها رو ببینید از سال 76تقریبا ستاره هاشمی افول کرده کم کم از قدرتش کاسته شده تا امروز که تقریبا شیر بی یال و....شده....اگر هنوز فکر میکنید هاشمی قدرتی دارد پس دمش گرم
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 7
    درود و رحمت خدا بر سنگ صبور انقلاب ، یار صدیق نظام و امام و رهبری ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، جانباز دسیسه های منافقین ، خداوند ایشان را حفظ و دشمنان ایشان را منفور و نابود گرداند .
  • جد IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 0
    نمی دانم چرا مدتی است بد شانسی به این خانواده رو اورده یک مرتبه بسرش بی گناه به زمدان می برند یک مرتبه کلی سکه ودلار در جیب ان در زندان پیدامی شود یک مرتبه سالها فرارمی مند به انگلیس می رود یک مرتبه در فتنه 88 اس دختر خانواده سر زبانها می اففتد یک مرتبه مادر خانواده به مردم می گوید برای سرنگونی حکومت به خیابان بریزند در سال 88 من پیشناد می دهم نذری چشم زخم بدهند که این بلا ها بر این ولی نعمت های مردم ایران دور بشود حقیقتا همه وجودانم درد گرفتیم
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    12 0
    آخه قیامتی هم توی کاره
  • دون دیگو IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    11 0
    شما و محافظان شما که ماشااله دست بزن خوبی دارن . میگفتی یه چند نفر دیگه را آنجا لت و پار میکردند و هزار ماشااله بازیگر قابلی هم که هستید . یه تریپ مظلوم نمایی چاشنی میکردی و دیگه همه چیز ختم به خیر تمام میشد !!!!
  • مهناز IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    7 2
    دیگه حنای خانواده آقای هاشمی رنگی ندارد.اگرنمی توانست جلوفرزندانش رابگیرد خوب بود حمایتشان هم نکند
  • بصیر IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 0
    بدانید باتکحذیب کار درست نمی شود به استعانت خدا ملت هوشیار وبصیر است
  • حسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 8
    من کاری به خانواده ایت ا.. هاشمی ندارم ولی تلویزیون بسیار خطی و جناحی عمل می کند این در شان کشوری که ادعا می کنیم در آن دمکراسی و آزادی وجود دارد نیست.
  • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 13
    درود بر آیت الله آزاد مرد هاشمی رفسنجانی. تا کور شود چشم کور دلان و ورشکستگان سیاسی که منفور مردم اند و انشاالله مغضوب خداوند.
  • علي IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 7
    هاشمي فرزند انقلاب است تا چشم حسودان كور شود
  • علي IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    1 16
    هاشمي فرزند انقلاب است تا چشم حسودان كور شود
  • اله بخش ميري IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    1 5
    درودوسلام خداوندمنان برآيت الله رفسنجاني.فردي واقع بين وحقيقت گرااست.بيهوده حرف نميزند.وفاداربه انقلاب اسلامي ميباشد.داراي افكاري پيشروومترقيانه است...درطول تاريخ براي افرادموثرمشكلات درست كرده اندولي......
  • تال IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    8 11
    زنده باد هاشمی
  • زهرا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    4 3
    ,وای از مظلومیت خاندان هاشمی به قول چدن نچسب اصلا شانس ندارید ها طفلکیها چقدر بهشون ظلم میشه
  • سید جواد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    16 8
    خدانگزرد از کسانی که به ناحق با ابروی مردم بازی میکنند به هرحال قانون نشان داد که فرقی بابزرگان ومردم عادی نیست مهدی هاشمی هم داره محکومیتش را میکشد چرا با ابروی خانواده اش بازیمیکنید خوبیبت نداره پدر ایشان به حرحال در این انقلاب زحمت کشیدهاین خانواده منافق نیست
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    25 0
    این ماجراها انتقام زمانه است
  • شاپور IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    17 25
    تلویزیون وبرخی خود باعث برنامه درست کردن برای بی بی سی وکانال اخبار امریکا شدهاند چرا تهمت میزنید برای تخریب یکی از یاران امام یکی ا ز رهبران انقلاب همینه که مردم به ماهواره پناه بردهاند وهرجا تماشا میکنی دیش میبینی چون سیمای ما بجز تخریب ودور کردن مردم ندارد نمی خواهند مردم صدا وسیما ی خود را ببینند دراستانه انتخابات این تهمتها از طرف هر کس باعث محبوبیت بیشتر اقای هاشمی میشود کاری به مهدی که درزندان است ندارم
  • شبیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    16 0
    ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند / بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست ...
  • محمد احمدی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    24 0
    همه مردم از پایین تا بالا باید مطیع قانون باشند .
  • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    15 0
    خودتو نا خسته نکنید با این حرفهای الکی خیلی زور نزنید مردم شما را شناختندزندان برای همسایه خوب است ئئئئئئئئئ جو سازی نکنید
  • ابی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    17 31
    نهضت زنده هست تا هاشمی زنده است امام ره
  • اراد IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    25 34
    نمیدونم چه جناحی در سدد تخریب اقای هاشمی است گویافراموش کرده اند اقای هاشمی خود یکی از افرادی است که در نوک حمله مبارزه با نفاق بود هم اووهم رهبر انقلاب ازاین گروهک زخم خورده اند فراموش نکنیدشما نمی توانیدبرای رسیدنبه اهداف خودتون وبه نان و نوارسیدن چهره هاشمی را نزد مردم ایران خدشه دار کنید گرچه بعضی از کارهای خانواده اقای هاشمی را نمی پسندم اماکارهای فرزندان او ربطی به ایشان ندارد
  • امید IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    16 16
    زنده باد هاشمی
  • مهران IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    14 15
    بإسلام وادب درودبرآيت الله هاشمي رفسنجاني جواب آنهارا باحضورپاي صندوقهاي راي خواهيم داد همانطوريكه آقاي رفسنجاني فرمودند مردم ايران حتي دورافتاده ترينشان آنچنان به مسايل روز إشراف دارند كه اينگونه تحليل هاي صداوسيماي ميلي وهررسانه ديگر به ضررخودشان تمام مي شه ان شاالله اين برخوردها سرانجام به ضرر نظام مقدسمان مي بأشد صداوسيما بايد عامل انسجام ملت باشه نه تفرقه و كينه ودشمني مسئولين صداوسيما اگربه آخرت إيمان داشته باشند بايد مراقبت نمايند
  • نیره IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    18 2
    مادر سالمند با پای بیمار؟؟؟!! جوری میگه که انگاری همین یک مادر سالمنده پس دیگر مادران سالمند که هیچکس بفکرشان نیست آدم نیستند!! این مادر سالمند خودش را ملکه ایران می داند و.....
  • برادر IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    20 35
    واقعاً که سدا و سیما مغرضانه کار میکنه!
  • بنده IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    31 16
    خدایی جنس این وصله ها چیه که اینقدر نچسبه.همه میدونن وضع مالی شما خوبه و جنس وصله هایی هم که استفاده میکنید باید خارجی و خوب باشه.پس الکی وصله بازی نکنید...
  • هادی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    14 7
    نکنه مثله فایزه خانم رفته بودن اونجا ساندویج بخورن !هه
  • منوچهر IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    15 4
    اقای رفسنجانی قبول کنید که دلیل تراشیهایتان قدیمی شده ویا اینکه کسی دیگر برای اعضای خانواده تصمیم میگیردودر اخر چه کسی گفته تخریب هاشمی یعنی توهین به شهیدان!شما خیلی از خودتان متشکریدوخودخواه تشریف دارید.
  • نیما IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    12 34
    این روزها چقدر حوتدث اتفاقی رخ میده!! ملاقات اتفاقی ظریف واوباما، تلاقی اتفاقی عفت مرعشی با خانواده زندانیان ... واقعا عجیبه!
  • الف IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    7 3
    بنازم روشون رو!آخه اینا از سیاستشون سیر نميشن!
  • 0 IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    64 15
    هاشمی یار و یاور امام بود وخاری است در چشم دشمنان ملت ایران کور باد کسانی که نمی توانند یار ویاور امام را ببینند
  • زهرا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    22 62
    مردم خیانت ضدیت علیه رهبری و رهبر را فراموش نمی کنند.
  • گل IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    44 37
    اتفاقی دست میدید اتفاقی فحش می دید اتفاقی دیدار می کنید اتفاقی زندان می رید اتفاقی دستگیر می شید و از این اتفاقی ها ادامه دارد
  • جوادي IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    16 6
    ملت مسلمان ايران آنقدر بزرگ منش هستند كه بخاطر قيصريه فقط يك دستمال را آتش مي زنند نه بيشتر را ..... ما براي آقاي هاشمي و تلاش هايشان در قبل و اوايل انقلاب احترام قائليم و به همان خاطر هم به خود ايشان كاري نداريم . ايشان مفسر قران است و طرف حسابش فقط خدا . اما بچه هايش كه بخاط دستمال كه جاي خود دارد بلكه براي جيفه دنيا و ذخاريفش نظام اسلامي ايران را كه مورد توجه بقيه الله است را حاضرند دو دستي تحويل دشمنان اسلام و اهل بيت كنند سر سوزني مماشات نخواهد داشت . با اين پيراهن ها بر سر نيزه كرده آنها فقط مي توانند اهل سقيفه را فريب بدهند نه اصحاب و خواص مولا را ...... بهترين كار در اين دنيا براي آنها توبه و بازگشت به اسلام است .
  • سيد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    23 12
    درود بر هاشمي رفسنجلني
  • اكبر IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    11 20
    احتمالا عفت خانم ودخترش اينبار مانند فايزه رفته اند ساندويج بخورند .
  • ف IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    هم این بس برای کور دلان انقلاب ودلواپسان منافق که سکان این انقلاب توسط رهبر کبیرامام خمینی(ره) به ایشان در دوران جنگ تحمیلی دادند .حالا این اقایان بدوران رسیده فقط قصدرنجاندن رهبر انقلاب و یاران امام را دارند
  • دلسوز IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 3
    تاریخ گواه گذشته و آینده است آنجه شکست انقلابهارا درپی داشته خودخوری انقلابیون توسط خودانقلاب ونهایتاضعف وشکست انقلاب بوده است . حیاداشته باشید بااین رفتارها تفرقه ودلسردیهارا بیشتر نکنید
  • آرش IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    0 2
    دوستان عزیز! حضرت علی می قرمایند:( فاصله حق با ناحق چهار انگشت است، یعنی فاصله گوش تا چشم! حق آنست که بگوییم دیدم و ناحق آنست که بگوییم شنیدم)، پس بهتر نیست در قضاوت هایمان اندکی تامل کنیم؟؟بسیاری از ما بر اساس شنیده هایمان قضاوت می کنیم،اگر واقعیت نداشته باشه مدیون اشخاص می شیم، شاید این حرفی که میگیم ذهنیتی برای کسی ایجاد کنه که مغضوب الهی بشیم تا ابد! مواظب باشیم با طناب سیاست بازی سایت ها در جهنم سقوط نکنیم
  • حسینی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    1 5
    حسینی درود بر هاشمی قهرمان کور دلان بداننداسلام زنده است تاهاشمی زنده است کور دلان بدانند وبمیرند
  • رضا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    2 4
    به نظر من صدا و سیما عمدا به خبر سازی و تخریب اقدام می نماید و اختلاف سلیقه ها را به کدورت تبدیل می نماید این تندرویها به نفع مردم نیست از نظر صدا و سیما تمامی روسال جمهور بعد از انقلاب ، ضد انقلاب هستند
  • عباس سعدآبادی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 2
    سلام. لطفا این نظر من رو هم بدون سانسور منتشر کنید. هر چند استدلال دفتر آقای هاشمی درباره بی‌آبرویی منافقین و انزجار هر ایرانی با غیرت نسبت به این سازمان تروریستی و نیز اینکه آقای هاشمی هدف تروریستی سازمان در اوایل انقلاب قرار داشته، سخن درستی است اما براساس همین سخن درست باید پرسید که پس چرا فائزه هاشمی ۲ بار در مصاحبه با روزنامه‌های بهار و فیگارو تصریح کرد در زندان با دوستان خوبی از سازمان بهائیت و سازمان مجاهدین خلق آشنا شده و حاضر نیست به سازمان مجاهدین «منافقین» بگوید؟! آیا این اظهار نظر صریح هم صحنه سناریونویسی صدا و سیما برای تخریب هاشمی و القای همسویی با منافقین است؟