قدس آنلاین لرستان -نماینده انجمن اولیاء و مربیان در شورای آموزش و پرورش لرستان در هشتمین جلسه استانی این شورا گفت :اگر بخواهیم تعلیم و تربیت را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم تعلیم و تربیت یعنی تمام زندگی .

تعلیم و تربیت محور اصلی فعالیت شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مهرداد اظهار  داشت: جایگاه ،اعتبار و حیثیت افراد وابسته به تعلیم و تربیت است و انسان های موفق ، توفیق خود را مدیون دستگاه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،وی در ادامه با استناد به آیاتی از کلام وحی افزود: نظام خلقت هم به واسطه تعلیم و تربیت بنا شده است و ارزشمندترین وکار در پیشگاه الهی تعلیم و تربیت است .

 این صاحب نظر تعلیم و تربیت تصریح کرد : هیچ خانواده ای وجود ندارد که به نوعی با آموزش و پرورش مرتبط نباشد ، لذا باید همگان با دیدی جامع و کلان به تعلیم و تربیت توجه کنند و به هر صورتی که می توانند به آموزش و پرورش کمک کنند . وی در ادامه به  ضرورت طرح مباحث تعلیم و تربیت در جلسات شورا های آموزش و پرورش گفت : تعلیم و تربیت باید محور اصلی فعالیت شوراهای آموزش و پرورش باشد .

مهرداد تصریح کرد : باید مباحث جزئی را در کارگروههای تخصصی حل و فصل کرد و از ظرفیت شورای آموزش و پرورش برای رفع مباحث کلان تعلیم و تربیت استفاده کرد .

 وی در ادامه خاطر نشان کرد : با دانایی ،درایت و بصیرتی که در مدیریت ارشد دستگاه تعلیم و تربیت لرستان وجود دارد توفقیات و درخشش بسیار خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته و جا دارد که از از تلاش و موفقیت به نمایندگی از خانواده های لرستانی تقدیر کنم .

وی به المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اشاره کرد و گفت : این المپیادها یکی از برنامه های خوب و موثر است که باید تقویت شود . وی اعتماد به نفس ،خوباوری و روحیه مسئولیت پذیری را از جمله نتایج اجرای این طرح برشمرد و گفت : باید به دانش آموزان بها داد و آنها را برای زندگی و فعالیت موثر در اجتماع تربیت کرد .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.