قدس آنلاین: معاون فرهنگی – اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برنامه‌های بسیج در کل استان شامل صدها برنامه می‌شود که سپاه نواحی و رده‌های مختلف بسیج برگزارکننده این برنامه‌ها هستند.

برنامه های هفته بسیج با شعار" بسیج دست قدرت خداست" اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علیرضا احساندوست در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن اشاره به اینکه شعار محوری هفته بسیج «بسیج دست قدرت خداست»، گفت: سازمان بسیج مستضعفین چهار سیاست را اعلام کرده که مجموعه برنامه‌ها بر مبنای این سیاست‌ها و شعار محوری هفته بسیج قرار می‌گیرد که نخستین سیاست تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت است و دومین سیاست تبیین اقتصاد مقاومت و معرفی بسیج در توسعه‌ آن است.

وی در ادامه افزود: سیاست سوم، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و چهارمین سیاست، تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن است و برای تحقق این چهار سیاست، بهره‌گیری‌های مختلفی از ظرفیت‌های موجود انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی – اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تأکید کرد: برنامه‌های بسیج در کل استان شامل صدها برنامه می‌شود که سپاه نواحی و رده‌های مختلف بسیج برگزارکننده این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، علمی، پژوهشی و عرصه‌های دفاعی نظامی هستند.

احساندوست ضمن اشاره به اینکه روزهای هفته بسیج از جمعه 29 آبان ماه تا پنج‌شنبه 5 آذرماه است که هرکدام به نامی نام‌گذاری شده است و برنامه‌ها متناسب با شعار روز اجرا خواهند شد، ادامه داد: بسیج ولایت‌مداری و انتظار، بسیج بصیرت و استکبارستیزی، بسیج خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، بسیج خودباوری و جهاد علمی، بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، بسیج وحدت و بیداری اسلامی و بسیج ایثار و شهادت شعارهای ایام هفته بسیج است.

وی در پایان به تعدادی از برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مدیران هنرهای رقومی بسیج، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، جلسه نخبگان شعر و مدح پیرغلامان، جلسه شعرهای آیینی با موضوع شعر بسیج و رونمایی از کتاب شعر آقای محسن ناصحی از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در هفته بسیج انجام می‌گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.