قدس آنلاین لرستان -زندانيان لرستان در قالب فعاليت هاي كارگاهي مهارت هاي هاي فني و حرفه اي خود را در اردوگاه حرفه آموزي زندان تداوم مي بخشند.

اردوگاه حرفه آموزی زندان خرم آباد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیرکل زندان های لرستان در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی خرم آباد گفت:آنچه مسلم است برای رسیدن به شرایط مطلوب، امکانات بیشتر وتلاش مضاعف تری لازم است اما با همین امکانات موجود،ناظر اتفاقات خوبی در اردوگاه شاهد، هستیم.

محمد علی محمدی افزود: جو آرام حاکم بر اردوگاه نشان از رضایت نسبی مددجویان از ارائه خدمت به آنها دارد که این یک عملکرد مطلوب به شمار می آید.  وی تصریح کرد: سختی کار زندانبانی و کمبود اعتبارات و امکانات نباید بر اراده ما در اجرای برنامه ها تاثیر بگذارد و می بایست با اتخاذ تدابیر لازم از موانع عبور کرد.

 مدیرکل زندان های لرستان در بازید از پروژه های زیباسازی بخش هایی از اردوگاه اظهار داشت : مجموع این اقدامات خوب می تواند به مددجویان در امکان تحمل آسانتر حبس کمک کند.

محمدی همچنین با حضور در برنامه توزیع غذای مددجویان و بررسی آن خاطر نشان کرد: کیفیت غذای اردوگاه و همچنین نان طبخ شده به شکل مطلوبی ارتقاء یافته که این از مصادیق احترام به حقوق شهروندی و مهم بر شمردن جایگاه مددجو به عنوان یک انسان است .

 وی ابراز امیدواری،عنوان کرد:روند حرکت رو به رشد اردوگاه خرم آباد همچنان ادامه خواهد یافت.

همچنین رییس اردوگاه حرفه آموزی خرم آباد گفت: حضور مستمر مدیر کل زندان ها و دیگر مسولین ستادی می تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد زندان ها داشته باشد.

کبوده افزود : علی رغم وجود مشکلات عدیده توانسته ایم با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت های موجود نسبت به ارتقاء شاخص ها در حوزه های مختلف اقدامات قابل توجهی انجام دهیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.