قدس آنلاین -ایلام-علی عباس شیخ محمدی: انقلاب اسلامی ایران  به یاری و الطاف خداوند متعال و رهبری  حکیمانه حضرت امام خمینی( ره ) و با بسیج همه مردم ایران به پیروزی رسید. انقلابی که نه به شرق وابسته بود و نه به غرب. انقلابی  الهی و کاملا اسلامی که انگیزه اش مبارزه  با طاغوت و استکبار جهانی  و ایجاد حکومت عدل الهی بود .

بسیج یک حرکت جهادی و تفکر بسیجی؛ رمزماندگار جامعه است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، این انقلاب با وحدت مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و از همان روزهای نخست انقلاب و بعلت ماهیت انقلاب که شعار نه شرقی و نه غربی را سرلوحه خود قرار داده بود استکبار جهانی  را به شدت نگران وانواع توطئه ها  ودشمنی ها علیه  آن  آغاز شد .

دشمنان قسم خورده انقلاب با انواع ترفندها در تلاش بودن که انقلاب نوپای ما را از بین ببرند اما معمار کبیر انقلاب از توطئه های شوم آنان آگاه بود و با آینده  نگری و ژرف اندیشی فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 58 را صادر کردند و به حق  با تشکیل این نیروی مردمی که چشمه ای جوشان و خروشان  است انقلاب و نظام اسلامی را برای همیشه بیمه کرد .

بسیج  با تبعیت محض از رهبری و ولایت مداری در جبهه های جنگ جانانه مقاومت کرد و به دشمنان اسلام و انقلاب درس عبرتی داد که هیچ وقت فکر تجاوز به مرزهای کشور را در سر نپروراند.

بسیج در تمامی عرصه های کشور حضور فعالی دارد. در تمامی  لحظات حساس  کشور حضور پررنگی دارد و هرجا که احسا س کرده  به وجودش نیاز هست بی درنگ  وارد شده است. بسیج بصیرت دارد. دشمن شناس است. بسیج حد و مرز ندارد، مزرعه بی حصر است  همه  می توانند در آن عضو شوند، بسیج  دارا ی قدرت جذب حداکثری است. بسیج فراگیر و عمیق است بسیج زمینه ساز حکومت امام عصر ارواحنالفدا است بسیج اقیانوسی بزرگ است  .

حضرت امام ره می فرمایند: بسیج لشکر مخلص خداست .

بسیج حرکتی جهادی است. در دوران جنگ تحمیلی بسیج بیشترین شهدا را تقدیم نظام کرد و یکی از پشتوانه های عظیم  انقلاب بسیج است. امروزه بسیج پرچمدار مقابله باظلم و بی عدالتی است و مظهر اخلاص و دینداری است و کلید عبور از حوادث و بحران هاست .

الحمدالله به برکت وجود مقام معظم رهبری، تفکر بسیجی در کشور نهادینه  شده است و این تفکر بسیجی و حضور فعال بسیجیان در تمامی عرصه های کشور دشمنان نظام را به زانو در آورده  و آنها را ناامید کرده است  .

اقتدار امروز ایران اسلامی و امنیت و آسایشی که هم اکنون در کشور حاکم است مرهون  رهبر و مولا و مقتدای شیعیان جهان  حضرت ایت الله خامنه ای مد ظله العالی، از جان گذشتگی شهداء و حضور بسیجیان در رکاب  ایشان است .

5 آذر نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب  اسلامی است، تاریخ انقلاب ا سلامی سرشار از صحنه های سرنوشت  سازی است که نقش  و کار آمدی بسیج  و اخلاص و فداکاری بسیجیان دریادل در آن می درخشد.

بسیج کتابی است که با قلم حکمت امام بسیجیان، خمینی عزیز نگاشته شد و با شور و شعور و غیرت بسیجیان منتشر شد و بسیج لشکر مخلص خدا نام گرفت، بسیج دیوان شعر انقلاب است که دفتر شعر آن را همه مجاهدان از نخستین  تا اخرین امضاء کرده اند .

بسیج میقات پابرهنگان  و معراج  پاک اندیشه  اسلامی است  که تربیت یافتگان  آن نام ونشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج تفسیر اندیشه سرخ خمینی(ره ) است و شاگرد مدرسه عشق، عشقی که به کسب رضای خدا و پیروی از امام و رهبری اش  می پردازد و مشق عشق و ایثارگری را با قلم اندیشه به روح و روانش حک می کند و عرصه جهاد و تلاش و توکلش به خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت است .

اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی  محقق شد و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی نیز با فرهنگ بسیجی میسر شد.

ویژگی های تفکر بسیجی و فرهنگ  بسیجی:

بهترین بچه های ما بسیجی هستند، بچه های بسیار خالص ،مسلمان، فداکار، ولایت مدار، دلسوز اسلام و انقلاب  که بعضی از ویژگی های بارز بسیجیان:

پیوند و بیعت با ولایت، ایمان و اخلاص، عدالتخواهی، ظلم ستیزی، شهادت طلبی، ایثار، زهد و قناعت، شجاعت و دلاوری، عمل صالح و پرهیز کاری، نیایش و خود سازی، علم و اگاهی، نظم و آمادگی رزمی که همه در وجود بسیجیان قرار دارد و باعث شده این نیروی عظیم معنوی برکات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و به فرموده رهبر عزیز و فرزانه انقلاب:

امروز هم ،بسیجی برای کشور دل می سوزاند برای ابادانی کشور تلاش می کند، برای حفظ استقلال ملی، هرچه بتواند کار می کند و از جان خود هم می گذرد، امروز هم اگر احساس کند دشمن می خواهد از روزنه ای، چه اقتصادی  و سیاسی و چه فرهنگی به داخل کشور نفوذ کند در مقابل او می ایستد و با مشت به صورتش می کوبد .(در دیدار با فرماندهان نواحی بسیج)

انشاا... با روحیه و تفکر بسیجی  این انقلاب را به صاحب اصلی آن  حضرت امام عصر عج بسپاریم .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.