قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حکم‌فرما باشد، کشور از خطر نفوذ بیگانگان حفظ می شود زیرا بدون تردید تفکر بسیجی یکی از محکم‌ترین سدها در برابر نفوذ بیگانگان است.

تفکر بسیجی کشور را از خطر نفوذ بیگانگان حفظ می کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه نفوذ دشمن از زمان پیش از انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است، افزود: کشور ما از جمله کشورهایی است که همیشه به دلایل مختلف مورد هجوم  بیگانگان و به خصوص استکبار جهانی قرار گرفته است و در صورتی که بخواهیم خطر نفوذ آنان را در کشور کاهش دهیم، بایستی یک تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود.
وی تاکید کرد: : اگر رهبر معظم انقلاب، از بعد فروردین ماه 94، در فرمایشات و جلسات رسانه‌ای خود، بیش از 80 مرتبه از واژه نفوذ و خطر آن برای مردم دلسوز و عزیز انقلاب سخن به میان آورده‌اند، به دلیل اهمیت وافر آن بوده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تجربه‌های تاریخی نفوذ در کشور، تصریح کرد: اولین صحنه‌های مقابله ما با نفوذ، تحریم تنباکو با فتوای آیت‌الله میرزاحسن شیرازی بود که نخستین مواجهه جهانی تشیع و اسلام با نفوذ بود.
وی اضافه کرد: "تحریم تنباکو" مقدمه‌ای برای تمام مقررات جامعه اسلامی با طرح، برنامه و تنظیماتی بود که دولت‌های آن زمان با استفاده از بستر ضعف حکومت وقت و ضرورت حکومت قاجار در حال اجرا و پیشرفت آن بودند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: تجربه دیگر از نفوذ، "فرقه ضاله بهاییت" بود که توسط آن جاسوسی در کنار جوان شیرازی نفوذ کرد و این فرقه را به وجود آورد که اگرچه تعداد آنان کم است ولی فرقه‌ای بسیار خطرناک است؛ از طرفی بهاییت، ذخیره راهبردی صهیونیست‌ها است که با فرستادن بخشی از دریافت‌هایشان به صهیونیست، دستورات راهبردی توسط آنان تدوین می‌شود.
سلیمانی خاطرنشان کرد: "تجربه مشروطیت" یکی دیگر از تجارب نفوذ است و این درحالی است که عدالت یک مفهوم اسلامی است و در مواجهه حکومت قاجار، علما مبارزه  خودرا شروع کردند و اجازه تاسیس عدالت‌خانه را دادند.
وی با اشاره به اینکه خط نفوذ یک خط ساده نیست، بلکه مسئله‌ای پیچیده است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل از خردادماه سال 42 تا 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید، با تکیه بر شیوه غلبه خون بر شمشیر و روشی کاملا بدون سلاح، توانست رژیم طاغوت را سرنگون کند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس، لشکر امام حسین(ع) و لشکر 27 از رودخانه کارون عبور کرده و منطقه‌ای به نام رخنه را گرفتند و به نام سد رخنه معروف شد، گفت: برجام و شرایط آن همانند رخنه‌ای است که در عملیات بیت المقدس و در آن طرف رود کارون صورت گرفت و این درحالی است که اکنون خط نفوذ می‌خواهد از شرایطی که پس از برجام به وجود آمده است، نفوذ کند و آن را گسترش دهد.
سلیمانی با اشاه به اینکه فریب دادن مردم با یک سِری کالاهای ساده مانند مک دونالد و جولانگاه قرار دادن کشور ما توسط دشمن به وقوع نمی‌پیوندد، خاطرنشان کرد: تربیت صحیح جوانان و دانش‌آموزان و همچنین پیشگیری از نفوذ در این زمینه بسیار مهم و ضروری است.
وی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سنگین در بحث نفوذ برای بسیج و علمای کشور، در نظرگرفتن مدیریت ولایت فقیه می‌باشد که توانسته است بدون تردید در همه صحنه‌ها پیروزی را در مقابل شکست نشان دهد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است که یادآور تقدیر بلند امام راحل و تدبیر رهبر است، در جایی که بسیج یک تفکر است و محدودیتی ندارد و فرمانده آن مقام معظم رهبری است.
سلیمانی با بیان اینکه گفتمان‌سازی از فرمایشات مقام رهبری و مهم‌ترین وظیفه ماست، تصریح کرد: در گفتمان‌سازی بایستی به عنوان یک جبهه عمل کنیم تا توفیق زیادی بدست آوریم و همچنین در مقابل دشمن و انتخابات پیش رو، باید یک جبهه متحد تشکیل داد تا به طور قطع شاهد پیروزی پشت سرگذاشتن نفوذ بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.