هدف از تاسیس بانک خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان و کمک به چرخه اقتصادی کشور است، نباید این هدف مهم با گرفتن جریمه دیر کرد از مردم خدشه‌دار شود.

 آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی: ربا و جریمه دیرکرد وام، مردم را بیچاره کرده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار مدیر عامل بانک ملت کشور که در دفتر ایشان برگزار شد، به تشریح اهمیت قرض الحسنه و لزوم مبارزه با ربا در همه ابعاد آن تاکید کرد.

ایشان بر دادن وام قرض الحسنه به مردم جامعه تاکید و اظهار کرد: ربا و دیرکرد وام، مردم را بیچاره کرده است باید این مسئله را در کشور حل و برای رفع آن فکر اساسی بشود.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه هدف از تاسیس بانک خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و کمک به چرخه اقتصادی کشور است، گفت: نباید این هدف مهم با گرفتن دیر کرد از مردم خدشه‌دار شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه بانک ها باید به انسان های نیازمند و محروم و مشتریان خوش حساب تسهیلات ویژه ای دهند افزود: خدا سرمایه بزرگی را در اختیار شما مسئولین کشور قرار داده است، این سرمایه امانت و نعمت الهی است و باید برای رفع نیاز کشور به کار گرفته شود.

آیت الله علوی گرگانی در پایان با تاکید براینکه رهنمود گرفتن از علمای دین به نفع کشور و جامعه است اظهار داشت: علما و مراجع خیرخواه مردم می باشند و لازم است که رهنمودهای آنان به خوبی اجرا شود.

منبع: ایکنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.