قدس آنلاین یزد - مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: یکی از مشکلاتی که در روند کاری واحدهای تولیدی و خدماتی استان یزد مشاهده می شود، قوی عمل ننمودن آنها در تبلیغات کالاها و خدماتشان است.

واحدهای تولیدی درخصوص تبلیغات ،باید قوی تر عمل نمایند.

به گزارش قدس آنلاین از یزد،محمد حسین ماجدی اردکانی در دیدارازشرکت خوشنام پروتئین یزد اظهارداشت : کالاها و خدمات بسیار خوبی در استان یزد تولید و ارائه می شوند، که به دیگر استانها و سایر کشورهای جهان نیز صادر می شوند، ولی متاسفانه به دلیل نبود برنامه های مستمر و جامع تبلیغی ،اینگونه کالاها و خدمات ناآشنا مانده اند

وی افزود: موضوع تبلیغ وترویج باید جدی گرفته شود و تمامی دست اندرکاران اداره کل استاندارد استان یزد نیز آمادگی هر گونه همکاری با واحدهای تولیدی و خدماتی را دارند.

این مسئول تصریح کرد: استاندارد استان یزد همیشه سعی نموده، مشکلات و موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداشته و آنها را به حداقل برساند. هموار نمودن مسیر تولید را وظیفه خود می دانیم و برای اینکه صاحبان صنایع و خدمات از استاندارد و آمدن به سمت آن هراسی ناشته باشند دیدگاه مچ گیری را کنار گذاشته وحرکتمان را هم راستا با آنها قرار داده ایم.

ماجدی اردکانی خاطرنشان ساخت : استاندارد یزد در نهادینه شدن مقوله کیفیت با احدی مسامحه ندارد و سخت گیرانه ترین رفتارها را با متقاضیان پیاده سازی امر کیفیت دارد. به منظور همراهی و کمک ،سمینارها و دوره های آموزشی فنی – تخصصی و اجرائی را انجام و در برنامه داریم ،تا تمامی دست اندرکاران امور تولید و خدمات به خوبی با نظام استانداردسازی و ارتقاء کیفیت آشنا شوند.

مدیر کل دیوان محاسبات استان یزد نیز در این بازدید گفت: یزد با بیش از 3000 واحد تولیدی، یکی از مناطق صنعتی خوب ومطرح کشور است ،که صاحبان صنایع باید بدانند امروزه دیگر تولید سنتی جوابگوی نیاز بازار و جامعه نبوده و برای ماندن در فضای تولید و افزایش صادرات باید به سمت فناوریهای پیشرفته و جدید رفت.

شایان ذکر است: شرکت خوشنام پروتئین با نام تجاری آرنیکا ،در فاز 3 شهرک صنعتی یزد واقع ،ودر سال 1387 تاسیس شده، که با 32نفر پرسنل قراراست به صورت 2شیفت به تولید مشغول باشد این واحد صنعتی که تولید کننده انواع فرآورده های گوشتی با تکنولوژی آلمان است دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای سوسیس، کالباس و همبرگر خام منجمد بوده و برنامه دارد که در آینده نزدیک از تولیدات مذکور فراتر رفته و به تولید غذاهای آماده وبروزتر ازقبیل انواع ساندویچ،انواع سالاد و خوراک اولویه مبادرت نماید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.