قدس آنلاین: نایب رئیس کشتی آلیش خراسان شمالی و مسئول برگزاری مسابقات سومین دوره کشتی آلیش از برگزاری سومین دوره کشتی آلیش در رده سنی بزرگسالان در بخش غلامان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

مسابقات کشتی آلیش در غلامان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، اسفندیار کاظمی راد اظهار داشت: این مسابقات با حضور 86 کشتی گیر در 4 وزن 65- ،75-،85- و 85+ کیلوگرم برگزار شد.

در پایان این مسابقات در وزن 65- کیلوگرم رضا پروین از سرخسوهاشم ، محمدرضا دارابی از روستای باغلق و قاسم نوروزی از روستای یکه سعود به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 75- کیلوگرم محمد وحیدی از روستای کرکولی جرگلان، محمدیزدانی از روستای باغلق جرگلان و یحیی خادمی از بجنورد نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن 85- کیلوگرم امیر محمد پناهی از روستای گز جرگلان، عبدالله پروانه از بجنورد، آتا چمن از روستای بویاغلی جرگلان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 85+کیلوگرم نیز آنا محمد پورمند از روستای امانلی جرگلان، محمود پروانه از روستای حصار چه جرگلان، بهروز کوهی از بجنورد نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است: در پایان این مسابقات از زحمات سروان فرشید پهلوان فرمانده حوزه شهید شیرودی غلامان، امین رشید لمیر مدیر کل تربیت بدنی خراسان شمالی و علوی زاده هئیت کشتی استان تقدیر وتشکر کردند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.