فرماندار مشهد گفت: داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی کار نام نویسی را برای روزهای پایانی نگذاشته و سریعتر نسبت به آن اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت نام سریعتر اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، رضا منصوری افزود: تمهیدات لازم برای انجام سریع و روان ثبت نام داوطلبان در حوزه انتخابیه مشهد پیش بینی شده است.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی در وهله نخست مراجعه این افراد مدارک آنان بررسی و کنترل می شود، بعد از آن نسبت به ثبت یارانه ای اقدام و بعد از اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت کشورف فرآیند ثبت نام تکمیل می شود.
فرماندار مشهد از جمله مدارک مورد نیاز داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اصل کارت ملی، شناسنامه و سه نسخه تصویر آن، 10 قطعه عکس جدید، اصل و و تصویر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز اصل و تصویر برگ پایان خدمت اعلام کرد.
وی افزود: طی امروز 28 آذر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تعدادی مراجعه و ثبت نام کرده اند، برای مجلس خبرگان رهبری هم تا پایان وقت دیروز پنج نفر در مشهد ثبت نام کرده اند.
منصوری گفت: برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز نیز تعداد اقدام کرده اند اما قطعی نشده لذا بعد از تایید تهران و کد رهگیری در پایان وقت اداری امروز اعلام می شود.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه همزمان بطور برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.