قدس آنلاین- تبریز: رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: همدلی و همراهی شهروندان و شهرداری در تبریز موجب توسعه زیرساختهای ورزشی در این شهر با سابقه ورزشی درخشان شده است.

همدلی شهروندان و شهرداری تبریز موجب توسعه زیرساختهای ورزشی شهر شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی کفاشیان در مراسم بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی فوتبال گفت: بسیاری از زمین های چمن مصنوعی موجود در کشور دارای استاندارد فیفا نیستند در حالی که شهرداری تبریز مجوز فیفا در احداث زمین های چمن مصنوعی را گرفته است و ما حاضریم تجربیات و استاندارد های مورد استفاده شهرداری تبریز در این خصوص را به سایر استانها نیز ابلاغ نماییم.

 

علی کفاشیان گفت: در حال حاضر آذربایجان شرقی با داشتن دو تیم فوتبال در لیگ برتر فوتبال و همچنین حضور تیم ماشین سازی در دسته یک و دو تیم دسته دومی یکی از استانهای فعال در فوتبال می باشد.
وی همچنین در خصوص عملکرد و فعالیت هیئت  فوتبال استان گفت: عملکرد هئیت فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص فوتبال و فوتسال در مقایسه با سایر استانها بسیار مناسب می باشد که این در سایه تلاش و کوشش مسئولان و همچنین ورزشکاران و ورزشدوستان تبریزی می باشد.
وی همچنین با اشاره به وجود افراد ورزشی در شورای شهر تبریز گفت: حضور دکتر شهرام دبیری در هئیت رئیسه فوتبال و همچنین وجود حاج جواد ششگلانی در راس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی وزن خاصی به این نهاد داده است و ثمره تلاش های این دو فرد در توسعه فوتبال استان خود را نشان داده است.
مراسم بهره برداری از زمین های چمن ارم، تلاش و مجموعه پارک یادگار امام با حضور علی رئیس فدراسیون فوتبال، شهرام دبیری رئیس شورای ، جواد ششگلانی رئیس هئیت فوتبال استان و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز و همچنین فوتبال دوستان در محل زمین چمن مصنوعی شهرک ارم برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.