فرماندار مشهد گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد یکی است.

هیات‌های اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس یکی است
به گزارش قدس آنلاین رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی، هیات‌های اجرایی پنجمین مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، عنوان کرد: در چارچوب قانون و دستورالعمل ها و آیین نامه‌هایی که مشخص شده  فرایند کار از پس فردا و بعد از دریافت استعلامات از مراجع چهارگانه در انتخابات مجلس شروع می‌شود.
وی با اشاره به این که طبق قانون باید هیات‌های اجرایی این دو مجلس جدا باشند، تصریح کرد: براساس هماهنگی که  بین شورای نگهبان و وزارت کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات صورت گرفته، اعضای هیات‌های اجرایی هر دو انتخابات می‌توانند واحد باشند و مانعی برای آنها وجود ندارد.
منصوری با بیان اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد یکی است، ادامه داد: برای انتخابات خبرگان رهبری هشت نفر اصلی  برای مراحل اجرایی تشکیل جلسه می‌دهند، اما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر هشت نفر معتمد یک نفر دیگر به عنوان نماینده از سوی شورای اسلامی شهرستان  اضافه می‌شود، در تمامی جلسات هیات نظارت هیات اجرایی را همراهی می کند و نماینده شورای شهرستان ها نیز مشخص شده است .
محمود قربانی، حسین زارع صفت، مسعود مجردي، حسین شادکام، حسین ضیایی، ابوالقاسم کاشفی، محمد خادم الحسینی و محمود فروتن اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان مشهد هستند.
همچنین شنیده شده محمدحسین جهانبخش نماینده شورای اسلامی شهرستان مشهد در هیات اجرایی انتخابات مجلس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.