سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پرسپولیس به عقیده من تیم بسیار خوبی است و از مربی جنتلمنی مانند آقای برانکو سود می‌برد و اگر بنا باشد فوتبال کشور ما از دانش مربیان خارجی استفاده کند، باید از کسانی مانند وی استفاده شود.

پرسپولیس از مربی جنتلمنی مانند برانکو سود می‌برد/ بازی با این تیم بازی سختی برای ماست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محمدرضا مهاجری ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از مسئولان تیم ملی امید به ویژه آقای مایلی‌کهن تشکر کنم که 24 ساعت اردوی خود را زودتر تعطیل کردند که ما بتوانیم بازیکنان خود را یک روز در اختیار داشته‌ باشیم و این کار سبب تعامل بیشتر میان باشگاه‌ها و تیم ملی امید می‌شود.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه جا دارد اینجا جای خالی هادی نوروزی را گرامی بداریم که در دور رفت آخرین گل خودش را به تیم پدیده زد و سبب شد برای همیشه با زدن آن گل زیبا در اذهان عمومی به یادگار بماند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تبیین کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و از مربی جنتلمنی مانند آقای برانکو سود می‌برد و اگر بنا باشد فوتبال کشور ما از دانش مربیان خارجی استفاده کند، باید از کسانی مانند وی استفاده شود.

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی تأکید کرد: پرسپولیس روز به روز شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد و به نظر من این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر است.

وی یادآور شد: بازی با پرسپولیس بازی سختی برای ماست، باید در بازی فردا پیروز شویم تا اینکه بتوانیم شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با بیان اینکه نوع برگشت ما به بازی در بازی با سپاهان به‌گونه‌ای بود که بچه‌ها با روحیه مضاعف به این دیدار قدم می‌گذارند، در ابتدای فصل دو جای خالی در تیممان گذاشتیم و در جلسه‌ای که با مدیر باشگاه داشتیم بنا شد که این دو جای خالی را با بازیکنان خوبی پر کنیم.

وی اظهار کرد: در همین زمینه فریبرز گرایلی را از تیم نساجی مازندران جذب کردیم.

مهاجری گفت: در بازی فردا محروم نداریم اما متأسفانه مصومان زیادی در تیم ما هستند که می‌‌توان به میلاد غریبی، کریم احمدی، حسن جعفری و مسعود نظرزاده اشاره کرد.

وی ادامه داد: یونس شاکری هم که در بازی گذشته با وجود مصدومیت به میدان رفت، شرایط خوبی را دارد و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی باشگاه از این بازیکن بتوانیم در بازی فردا از ابتدا استفاده کنیم.

در ارتباط با اردوی بعد از تعطیلات گفت: باید برای تعطیلات نیم فصل اردویی را برگزار کنیم اما باید شرایط باشگاه را هم در نظر داشته باشیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده نیز در ادامه اظهار کرد: برای بازی فردا تعامل می‌کنیم که اتوبوس‌هایی را تهیه کنیم تا از میدان آزادی تماشاگران پدیده را به سمت ورزشگاه ثامن‌الائمه بیاورند و بلیط فروشی بازی فردا هم از ساعت 9 صبح در استادیوم تختی و ورزشگاه ثامن‌الائمه انجام می‌شود.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.