سرمربی تیم والیبال پیکان با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم بانک سرمایه، گفت: حرکات بازیکنان حریف زیبنده والیبال نبود.

سرمربی پیکان: حرکات بازیکنان بانک سرمایه زیبنده والیبال نبود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، پیمان اکبری یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود : همیشه بعد از پایان رقابت ها چه زمانی که مقابل حریف برنده و یا بازنده باشیم از تیم رقیب قدردانی می کنم اما امروز عملکرد بازیکنان تیم بانک سرمایه جای تبریک نداشت.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه به سوالات حاشیه ای پاسخ نمی دهد، اظهار داشت: زمانی که نتیجه بازی یک بر یک بود، به ناظر بازی گفتم حاضریم زمین مسابقه را ترک کنیم و با باخت فنی روبرو شویم اما روند نامطلوب بازی ادامه نیابد.
سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه پیمان اکبری نیاز به اسم و رسم ندارد، زیرا در زمان بازیگری خود عنوان های قهرمانی زیادی را تجربه کرده است، گفت: تاکنون برخی افراد را الگوی اخلاقی خود می دانستم اما باید نسبت به اعتقاداتم تجدید نظر کنم.
وی درمورد قضاوت داور مسابقه افزود: هیچگاه درباره مسائل داوری صحبت نمی کنم اما در زمان برگزاری مسابقه، برخی مسائل را به ناظر و رییس کمیته داوران منتقل کردم که امیدوارم این موارد بررسی شود.
اکبری درباره حرکت ناشایست پاسور تیم بانک سرمایه اظهار داشت : این موضوع را از طریق قضایی پیگیری کرده و تنها به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بسنده نخواهیم کرد.
سرمربی تیم پیکان گفت : به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان، امروز با ترکیب جوانی مقابل بانک سرمایه حضور یافتیم و خوشحالم آنان عملکرد خوبی برابر حریف به نمایش گذاشتند.
تیم والیبال پیکان تهران یکشنبه شب در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران با نتیجه سه بر یک مغلوب بانک سرمایه شد و صدر جدول را از دست داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.