مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماه امسال یک‌هزار ۸۸۰ میلیارد تومان درآمدهای گمرکات ۱۳گانه استان بوشهر وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

 ۱۸۸۰ میلیارد تومان درآمدهای گمرکات استان بوشهر وصول شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، احمد پورحیدر ظهر امروز در نشست ستاد درآمد استان بوشهر با بیان اینکه این استان در حوزه تجارت و بازرگانی دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای است اظهار داشت: این استان با کشورهای حوزه خلیج فارس مراوده تجاری و بازرگانی دارد و این در حالی است که خطوط کشتیرانی برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی در استان بوشهر برقرار است.

وی با اشاره به افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی در استان بوشهر گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی از گمرکات استان بوشهر جایگاه این استان را در کشور برتر کرده است.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر 13 گمرک وجود دارد خاطرنشان کرد: گمرک‌های خارگ، گناوه، دیر، منطقه پارس جنوبی، کنگان، ریگ، بوالخیر، دیلم و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر1 و 2، فعالیت صادراتی و برخی از گمرک‌ها هم در حوزه واردات کالاهای ملوانی و تعاونی مرزنشینان فعالیت می‌کنند.

پورحیدر از افزایش درآمدهای گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: در 10 ماه امسال یک‌هزار 880 میلیارد تومان درآمدهای گمرکات 13گانه استان بوشهر وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با بیان اینکه درآمدهای مصوب گمرکات استان بوشهر امسال یک‌هزار و 920 میلیارد تومان است افزود: تاکنون بیش از 84 درصد از درآمدهای مصوب امسال گمرکات استان بوشهر وصول شده که پیش‌بینی می‌شود درآمدهای این مرکز اقتصادی و تجاری از مصوب فراتر رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.