قدس آنلاین- لرستان: هدف از تشکیل اتاق دیپلماسی استفاده از فن‌آوری‌های نوین و تجاری‌سازی محصولات تولیدی در سطح بین‌الملل است.

تشکیل اتاق دیپلماسی تجارت و بین‌الملل صنعت در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم اباد، در ستاد تسهیل لرستان بررسی 27 واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال 270 نفر در دستور کار قرارگرفته است که یکی از موضوعات مطرح‌شده در ستاد تسهیل سوخت‌رسانی به این واحدهای تولیدی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: سوخت‌رسانی به واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد و مقرر شده تا نفت یا مازوت برای استفاده آن‌ها تأمین شود و پس از آن واحدهای تولیدی پس از اینکه روی مدار تولید قرار گرفتند نسبت به گازرسانی اقدام کنند.رضا صفی خانی  با اشاره به مشکلات موجود در کارخانه ماشین‌سازی لرستان اظهار داشت: سهام مربوط به امیر منصور آریا در ماشین‌سازی به‌زودی از طریق مزایده واگذار می‌شود ولی مشکل اصلی این کارخانه مربوط به مطالبات آن است که امیدواریم این موضوع نیز حل شود.

وی مدیریت قوی را نیاز اصلی اکثر واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها  استان برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دوره اخیر اقبال بخش صنعت لرستان به شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی محصولات رو به افزایش است و در واقع اعتقاد ما نیز بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه 74 عضو هیات‌علمی دانشگاه به کمک صنعت لرستان آمده‌اند، یادآور شد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آوری‌های جدید در توسعه و پیشرفت بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: افزایش ارتباط علم و صنعت می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت بخش صنعت و تجارت استان لرستان باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.