مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار جدول کامل جشنواره فیلم فجر در سینماهای هویزه و ،آفریقای مشهد اکران می شود.

اکران جدول کامل جشنواره فیلم فجر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سیدسعید سرابی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزود: با پیگیریهای استاندار خراسان رضوی تفاهمی با ناظر جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و مقرر شد برای نخستین بار تمامی برنامه های جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران شوند.
وی ادامه داد: خراسان رضوی جزو معدود استانهای کشور است که از ماهها قبل به دنبال برگزاری این جشنواره بوده و عزمش بسیار جدی بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به تلاشهای استاندار در این زمینه اشاره و بیان کرد: به دلیل شرایط مالی بسیاری از شهرهایی که طی سالهای گذشته میزبان جشنواره فیلم فجر بوده اند امسال انصراف خود را اعلام کرده اما خراسان رضوی با حمایتهای استاندار مصمم به برگزاری جشنواره فیلم فجر است.
وی با پراهمیت خواندن بخش جنبی جشنواره گفت: این بخشها شور و نشاط خوبی ایجاد خواهد کرد و با توجه به حضور سینماگران خوب مشهدی در شورای سیاستگذاری جشنواره امیدواریم امسال جشنواره فجر پرشکوهتر در این شهر برگزار شود.
سرابی افزود: شرایط بگونه ای رقم خورده که هم اکنون می توان گفت دبیرخانه ای دائمی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد تشکیل شده است.
وی همچنین از اکرانهای ویژه برای اصحاب فرهنگ و هنر خبر و ادامه داد: باید زمینه ای فراهم شود که اصحاب فرهنگ و هنر نیز در جشنواره حضور داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی موضوع تبلیغات در جشنواره را نیز مهم و موثر توصیف و بیان کرد: باید تبلیغات بگونه ای باشد که همه مردم از برگزاری جشنواره اطلاع حاصل کنند تا به رونق جشنواره بیافزایند.
وی همچنین از برگزاری اختتامیه فاخر در این جشنواره خبر و ادامه داد: همانطور که در مشهد 'اردیبهشت تئاتر' کارنامه یک ساله تئاتر خراسان است اختتامیه این جشنواره نیز کارنامه یک ساله سینمای خراسان باید باشد.
سرابی افزود: آمار و ارقام نشان می دهد فروش بلیط سینما در استانهایی که جشنواره فیلم فجر را برگزار کرده اند بسیار بالاست و در این زمینه خراسان رضوی سرآمد استانهای کشور می باشد.
وی گفت: نباید از رنگ و بوی دهه مبارک فجر در ایام برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد غفلت کرد و در این زمینه نیز برنامه ریزی مناسبی انجام شود.
سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر از 17 بهمن ماه در مشهد آغاز شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.