۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 346407

قدس آنلاین – رها واعظی: بیش از یک سال از ورود دوربین های گوپروی نسل جدید به دنیای عکاسی و تصویربرداری می گذرد.

با سه مدل نخست دوربین گوپرو خداحافظی کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کمپانی سازنده ی دوربین های گوپرو، تصمیم گرفته است که فروش سه مدل پایین تر این دوربین را از ماه آپریل متوقف کند.

سه مدلی که کمپانی تصمیم به توقف فروش آن ها از ماه آپریل گرفته است، شامل دوربین مدل Hero، LCD, Hero و standard Hero گوپرو می باشد. این دوربین ها در حال حاضر مدل های نه چندان گران گوپرو هستند.

دوربین های فعلی قابل استفاده ی گوپرو شامب مدل های Hero4 Black، Hero4 Silver و Hero4 Session می باشد.

در حال حاضر قیمت ارزان ترین دوربین گوپرو، 199.99 دلار است و پس از اتفاقی که قرار است برای برخی مدل های گوپرو در ماه آپریل رخ دهد، احتمالا شاهد کاهش قیمت مدل Hero4 Session خواهیم بود.

گران ترین مدل در بین دوربین های گوپرو، در حال حاضر Hero4 Black می باشد که 499.99 دلار قیمت دارد.

مدیرعامل شرکت تولید دوربین های گوپرو اعلام کرده است که از مدل Hero 5 در سال جاری رونمایی خواهد شد. این مدل همراه با هواپیمای بدون سرنشین راه اندازی می شود و قادر به ضبط ویدیوهای 4K در حال پرواز خواهد بود.

درآمد شرکت گوپرو، در سال گذشته، با کاهش 31 درصدی همراه بود و احتمالا، دریافت سرمایه برای سال 2016 توسط این کمپانی اندکی دشوار خواهد شد.خبرهای حاکی از آن است که سال جاری، سالی سخت برای کمپانی سازنده ی دوربین های گوپرو خواهد بود.

البته برنامه های کمپانی برای ساخت مدل های جدیدتر و پیشرفته تر دوربین های گوپرو، می تواند وضعیت آشفته ی این کمپانی را بهبود بخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.