قدس آنلاین: رئیس شبکه دامپزشکی برخوار ازخدمت رسانی رایگان دامپزشکی این شهرستان به دامداران در ایام الله دهه فجرخبرداد.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران برخوار به مناسبت دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دكتر محمد حق شناس اظهار داشت: امروزه جايگاه دامپزشکی در مسائل مختلف اجتماعی و امنیتی جامعه بر تمام افراد محرز شده و آحاد جامعه با وظايف دامپزشکی در تامين دام سالم و به تبع آن غذای سالم وحلال آشنا بوده واين مهم توانسته در پیشبرد اهداف شاخص دامپزشکی كه همانا ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومي است نقش بسزايي ايفا نمايد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم دست در دست هم در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم از هرگونه بیماری و همچنین صنعتی پایدار و کارآمد در سطوح مختلف در مسیر خودکفایی ایران اسلامی گام برداریم.

رئیس شبکه دامپزشکی برخوار با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: با توجه به اينكه بيشتر خدمات ارائه شده به بهره برداران در اين شبكه رايگان صورت مي گيرد ولي به مناسبت اين ايام معاینات، نسخه نویسی ها و درمان رايگان جهت دامها ی دامداران در دستور كار قرار گرفت.

حق شناس بیان داشت: طی 10 ماه گذشته سال جاری بیش از 1100 مورد مراجعه به شبکه دامپزشکی جهت دریافت خدمات مربوطه انجام شده است .

وی شهرستان برخوار را یکی از قطب‌های دامپروری و دامداری استان برشمرد و با اشاره به نقش دامپزشکی در بهداشت و سلامت جامعه افزود: مهم‌ترین وظیفه این مجموعه مبارزه با بیماری‌های دامی و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نظارت بر سلامت فرآورده‌های خام دامی است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.