خبرهای کوتاه و خواندنی هر روز که شاید در میان انبوه خبرهای روزانه از دید شما پنهان مانده است را در بسته خبری برفک قدس آنلاین بخوانید. ما اسم آنها را مینمال خبر گذاشته ایم.این هم از اولین بسته خبری برفک که مینیمال خبرهای ۲۱ بهمن را برای شما آورده است.

ارتش آمریکا در هالیوود یا ایران؟/با پیژامه در جشنواره

من و زنجانی یهویی

آخرین روز دادگاه زنجانی در حالی انجام شد که دادستانی برای متهم در خواست اشد مجازات(اعدام ) را کرد.اما سوال این است که بالاخره بدهی کی به حساب واریز می‌شود؟

شیخ آزادی خواه

فعالان کانادایی با ساخت مزاری نمادین و اهدای شاخه‌های گل نسبت به مقام شیخ نمر ادای احترام کرده و خواستار ادامه راه عدالت‌طلبانه و ظلم‌ستیزانه این عالم مجاهد شدند. با این وجود باید دید عربستان بالاخره حاضر به عذرخواهی برای به نا حق ریختن خون این عالم شیعه می‌شود یا نه!

 ارتش آمریکا در هالیوود یا ایران؟

با انتشار عکسی توسط سپاه از نظامیان آمریکایی در حالی که اشک می‌ریزند، عده ای در فضای مجازی عکس‌ را دست به دست می‌کنند با این سوال که ارتش آمریکا کدام است؟ارتشی که هالیوود نشان می‌دهد یا ارتشی که ایران نشانشان داد؟

زنان جنوب در قاب عکاس فرانسوی

عکاس فرانسوی اریک با سفر به روستاهای خلیج فارس و جزیره قشم تصویرهای زیبا از حجاب زنان جنوب و پوشش های جذاب آنان گرفته است

عروسی در جنگ

"ندا مرحی" عروس 18 ساله و همسرش "حسن یوسف" 27 ساله همراه با عکاس مراسم ازدواج خود به میان ویرانه های شهر حمص رفتند و عکس یادگاری خود را با شهر جنگ زده گرفتند تا نشان دهند زندگی از مرگ قوی تر است.

قرآن مینیاتوری

قرآن مینیاتوری متعلق به قرن 16 میلادی در ایران نگهداری می‌شود.

بادیگارد نون به نرخ روز نخورد

از تهیه کننده فیلم امکان مینا گرفته است تا مسعود فراستی همگی می‌گویند که در حق حاتمی کیا و بادیگاردش ظلم شده است. مسعود فراستی در برنامه هفت گفت:

در حق بادیگارد و حاتمی کیا ظلم شده است!

سکانس آخر بادیگارد از بهترین سکانس های کارگردانی سینمای ایران است!

فیلمنامه و کارگردانی و بهترین فیلم جایزه های سلیقه ای نیستند! بحث کاملا فنی است!

تهیه‌کننده فیلم امکان مینا نیز گفت: حاتمی‌کیا تخریب می‌شود، چون نان به نرخ روز نمی‌خورد

با پیژامه در جشنواره

بالاخره روزنامه قانون هم صدایش برای لباس‌های عجیب هنرمندان روی فرش قرمز درآمد!

برجام در تاریخ

روحانی صبح امروز از کلاس درس تاریخ با موضوع برجام بازدید کرد.

تابلوهای هیتلر

فروش تابلوهای نقاشی«هیتلر» در حراجی شهر نورنبرگ آلمان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.