۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 348856

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دوپینگ بازیکنان این تیم را تایید کرد!

دوپینگ بازیکنان پرسپولیس تایید شد!

به گزارش قدس آنلاین،‌ محسن مسلمان درباره شایعه دوپینگ بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و حضور ما در جمع مدعیان مسلما به مذاق خیلی ها خوش نمی آید و هر روز به دنبال سوژه ای هستند تا تمرکز بازیکنان و هواداران را برهم بزنند. اما خیال همه راحت باشد و مطمئن باشید این تیم با هدف بزرگی که دارد هیچ وقت دچار حاشیه و بحران نخواهد شد و تا روز آخر برای رسیدن به موفقیت خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: بله، پرسپولیس و بازیکنانش هر هفته و هر روز دوپینگ می کنند، وقتی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس باشی که در تمرینات آنها هم تعداد تماشاگران از خیلی از تیم ها بیشتر است مسلما بازیکنان با دوپینگ روحی بزرگی تقویت می شوند و قدر پیراهن و جایگاهی که در اختیار دارند را بیشتر خواهند دانست. ما هر هفته با حضور هزاران تماشاگر در استادیوم که حامی بزرگ ما برای رسیدن به هدف مان هستند دوپینگ می کنیم و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان در پایان فصل پاسخ خوبی به آنها بدهیم و جشن بگیریم.

مسلمان در پایان گفت: بازی با فولاد برای ما بسیار حساس است و با توجه به اینکه حضور تماشاگران رایگان شده است انتظار داریم با حضورشان دلگرمی و دوپینگ ما برای رسیدن به سه امتیاز باشند و در پایان بازی جشن پیروزی بگیریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ahmad IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    1 0
    اخه بالابردن بازدید سایت به چه قیمتی؟!؟برین خجالت بکشین با تیتر انتخاب کردنتون