رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تایید صلاحیت ۶۰ درصد داوطلبان مجلس شورای اسلامی در یزد گفت: ۷۱۹ شعبه اخذ رای در استان یزد در نظر گرفته شده است.

 ۷۱۹ شعبه اخذ رای در استان یزد در نظر گرفته شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،محمدعلی طالبی عصر امروز در همایش استانی نامزدهای انتخابات مجلس در یزد، اظهار داشت: آنچه که برای یک انتخابات باشکوه باید صورت می‌گرفته انجام شده و با تعامل بسیار خوبی که بین هیئت نظارت و اجرایی وجود داشته، تا به امروز تمام فعالیت‌های انتخابات بر اساس برنامه زمان‌بندی به پیش رفته و کمترین نگرانی وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: این موضوع مد نظر تمام مسئولان نظام از مقام معظم رهبری تا مسئولان دولت تدبیر و امید و مردم در ایران است.

معاون استاندار یزد با اشاره به نقش کاندیداهای انتخابات در حضور مردم پای صندوق‌های رای، بیان کرد: در زمینه صلاحیت داوطلبان نسبت به سایر مناطق کشور عدد خوبی داشتیم و 60 درصد داوطلبان ما تایید شدند.

طالبی با بیان این مطلب که امکان حضور درصد بیشتری از داوطلبان ممکن بود، گفت: این آمار نسبت به متوسط کشوری تا حدی بالاتر است و امیدواریم مشارکت خوبی داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: از 101 داوطلب تایید صلاحیت شده، با جابجایی که اتفاق افتاده، 92 داوطلب را در استان یزد داریم که 39 نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، 28 نفر در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز، 19 نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد و 6 نفر در حوزه انتخابیه اردکان هستند.

وی با بیان این مطلب که 665 هزار نفر در استان یزد واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که شامل متولدین قبل از هفت اسفند 1376 هستند، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات 719 شعبه اخذ رای در کل استان پیش‌بینی شده که 161 شعبه از این شعب به صورت سیار کار اخذ رای را انجام می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.