کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر گفت: نام مرا بدون مشورت و هماهنگی در لیست اصلاح طلبان قرار دادند بنده در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قرار دارم.

در لیست جامعه مدرسین قرار دارم/نامم بدون مشورت و هماهنگی در لیست اصلاحاتی‌ها قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، با بالا گرفتن تب انتخابات اوضاع ارائه لیست‌ها داغ شده و گروه‌های مختلف سیاسی نام افراد گوناگون را در لیست‌های خود قرار می‌دهند و در این میان برخی افراد از قرارگرفتن در بعضی از لیست‌ها اعلام بی اطلاعی می‌کنند.
در این میان لیستی برای مجلس خبرگان رهبری توسط بی بی سی به نام لیست مورد نظر هاشمی رفسنجانی ارائه شد که بخشی از این روحانیون بنام از قرار گرفتن در این لیست اعلام ناراحتی کرده و بیان کردند که بدون اجازه نام آنها قرار گرفته است.
جالب توجه است که چند روز پیش لیستی از کاندیدهای مورد حمایت اصلاح طلبان در تعدادی از استان‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است و در این میان نام آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نیز به عنوان یکی از نامزدهای مورد حمایت این جریان در این لیست ارائه شده است.
آیت الله حسینی بوشهری در جمع خبرنگاران در بوشهر در مورد صحت و سقم این لیست و اینکه آیا با وی در این زمینه مشورت شده است یا خیر، اظهار داشت: خیر، با بنده مشورت و هماهنگی نشده است و اینجانب در لیست جامعه مدرسین قرار دارم که یک نهاد حوزوی است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رابطه من با مردم استان بوشهر براساس معیاری و دسته بندی‌های سیاسی معمول نیست.
رئیس حوزه علمیه‌های کشور افزود: بنده با تمام وجود به تمام مردم استان بوشهر تعلق دارم و همواره مشمول لطف و محبت آنها بوده‌ام.
این مدرس حوزه علمیه بیان کرد: شناخت مردم استان بوشهر نسبت به اینجانب براساس معیارهای اسلام، انقلاب و رهبری معظم و ارادت خالصانه به خود آنها است.
کاندیدای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: من در قالب این دسته و آن دسته قرار ندارم و این موضوع را همه مجموعه‌های استان به خوبی می‌دانند.
وی تاکید کرد: نام مرا بدون مشورت و هماهنگی در لیست اصلاح طلبان قرار دادند بنده در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قرار دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.