با افزایش موارد حذف فایل‌های ویدیویی از یوتیوب به علت شکایت دیگر کاربران به علت نقض کپی رایت و اعتراض کاربران به این مساله مدیران یوتیوب قصد دارند برای حل این مشکل تصمیمی تازه اتخاذ کنند.

احتمال حل مشکل حذف مکرر ویدیوها از یوتیوب به علت نقض کپی رایت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بسیاری از کاربران معتقدند که در حذف ویدیوها به بهانه نقض کپی رایت زیاده روی می‌شود و برخی از این روش برای پاک کردن ویدیوهایی که به هر علت با آنها مخالف هستند سوءاستفاده می کنند.

حال یوتیوب برای اینکه نظارت دقیق تری بر این مساله صورت دهد گروه کاری جدیدی را تاسیس کرده تا موارد حذف اشتباهی ویدیوها به علت نقض کپی رایت را به حداقل برساند.

برخی شرکت ها و تولیدکنندگان محتوا یوتیوب را تهدید کرده اند در صورت تداوم این روند و حذف ویدیوهایشان به بهانه نقض کپی رایت استفاده از خدمات این سایت را متوقف خواهند کرد.

یوتیوب تا به حال از سیستمی خودکار موسوم به Content ID برای نظارت بر نقض کپی رایت در این سایت استفاده می کرد. بررسی ها نشان می دهد این سیستم خودکار دارای اشتباهات و خطاهای بسیاری است و لذا مدیران یوتیوب قصد دارند برای کاهش موارد خطا از کمک نیروهای انسانی بهره بگیرند.

حذف مکرر ویدیوها به علت نقض کپی رایت به درآمد یوتیوب از محل تبلیغات هم لطمه زده و آن را کاهش می دهد و این هم یکی از انگیزه های مدیران این سایت برای حل مشکل یاد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.