مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: افزون بر دو میلیون نوجوان و جوان در بیش از ۲۲ هزار کانون فرهنگی هنری کشور فعالیت می کنند.

افزون بر دو میلیون نوجوان و جوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی سه شنبه شب در همایش بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تالار آیینه جزیره قشم، افزود: در سال جاری موفق به راه اندازی حدود یکهزار و 600 کانون جدید در کشور شدیم.
وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگترین و منسجم ترین شبکه فرهنگی کشور است، افزود: بی شک این یک ظرفیت عظیم ملی و سرمایه اجتماعی است که باید از آن به بهترین شکل در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.
حجت الاسلام ارباب سلیمانی، زادگاه انقلاب اسلامی را مسجد دانست و تاکید کرد: ما نباید در مقطعی از تاریخ به مسجد پناه ببریم و انقلاب کنیم و سپس از آن غفلت کرده و به مراکز دیگری روی آوریم.
وی با بیان اینکه مسجد در جامعه اسلامی همواره محور بوده و خواهد بود، گفت: این خط تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد و آن حضرت قیام خویش را از کنار مسجدالحرام آغاز می کند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از حمایت های دولت، به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های این کانون ها، اظهار کرد: این ظرفیت وجود دارد که با تقویت کانون های فرهنگی هنری، ایران اسلامی به عنوان الگویی موفق در زمینه جذب و نگهداشت جوانان در مساجد معرفی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.