نخستین سالنامه فرهنگی عصر روح الله به مناسبت سال ۱۳۹۵هجری شمسی که توسط انتشارات بیان اندیشه تدوین منتشر شد فردا پنجشنبه در حرم مطهر امام خمینی(ره) رونمایی می شود.

سالنامه فرهنگی عصر روح الله۱۳۹۵رونمایی می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رسا، جواد سبزیان مدیر پروژه تدوین سالنامه فرهنگی عصر روح الله گفت: بی‌گمان، امام خمینی(ره) یکی از ستارگان درخشان منظومۀ تاریخ بشراست که زندگی، سیره و اندیشه او شگفتی‌های شورانگیزی دارد؛ و به تعبیرمقام معظّم رهبری:«شخصیّت عظیم رهبر کبیر و امام عزیز ما، حقّا و انصافا پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین با هیچ شخصیّت دیگری قابل مقایسه نبود».، لذا بر آن شدیم تا در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام و راه آن یگانه دوران برای سالنامه‌ای را با محتوایی غنی تهیه کنیم.
سبزیان با اشاره به ماندگاری ابزار هنر تصریح کرد: از آنجایی که سالنامه، یکی از موثرترین ابزار تبلیغاتی و مورد توجه کلیه اقشار در هر رده سنی و سطح تحصیلی در طول یک سال است و نیز با توجه به ضرورت شناخت کافی عموم جامعه و خصوصا نسل جوان با شخصیت، سیره و اندیشه بلند معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی، یقیناً انتشار سالنامه به ترویج این حرکت ارزنده در جامعه کمک شایانی می‌کند.
مسئول روابط عمومی انتشارات بیان اندیشه در خصوص بخش های مختلف این سالنامه گفت:روزشمارزندگی سیاسی اجتماعی امام خمینی(ره(،  منتخب بیانات و توصیه های سیاسی و اخلاقی امام روح الله، حکایاتی از سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره(، برگزیده غزلیاتی از امام خمینی(ره)، مروری بر مهمترین دغدغه های امام خمینی(ره)،معرفی کتاب با موضوع اندیشه و سیره امام روح الله(ره) و احادیث روزانه از معصومین(ع( بخش‌هایی از این سالنامه است.
مدیر پروژه نخستین سالنامه فرهنگی عصر روح الله ادامه داد: تمامی فعالان فرهنگی در کشور و علاقه‌مندان به شخصیت برجسته و بی‌نظیر امام راحل می‌توانند با مطالعه این سالنامه که حاوی چکیده‌ای از بیانات، اندیشه و سیره آن پیر سفر کرده جماران است نسبت به زوایا و ابعاد گوناگون شخصیت حضرت امام روح الله‌(ره) آشنا شوند.
سبزیان  با تقدیر از حمایت های سرمایه گذاری و ساختمانی آرباس در تولید گسترده این اثر فاخر اظهار امیدواری کرد که این اثر در سال 95 مورد توجه عموم مردم خصوصا نسل جوان قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.