قدس آنلاین/همدان: در بازرسی از کامیون حامل بار گوجه فرنگی ، مقدار ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کشف ۷۴ کیلوگرم تریاک ؛ داخل گوجه‌فرنگی در نهاوند.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب ، فرمانده انتظامی استان با اعلام مطلب فوق افزود: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود مواد مخدر به استان همدان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت و با استفاده از چند اکیپ عملیاتی، کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان همدان در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این زمینه یک دستگاه خودروی کامیون در شهرستان نهاوند شناسایی و توقیف شد.
مهدیان‌نسب در ادامه این گزارش از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
وی خاطرنشان کرد:  پلیس با قدرت و قوت نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محل‌های آلوده اقدام می‎کند که نتیجه‌گیری بهتر از این موضوع ، در گرو مشارکت همگانی مردمی خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.