بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من خاطرات شیرینی از مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) دارم و ایشان امام رئوف هستند و به همگان توصیه می‌کنم که تنها در هنگام مشکلات به سراغ این بزرگواران نیائیم و ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا(ع) را در ثانیه ثانیه زندگی خود حس کنیم.

 امام رضا(ع) را در ثانیه ثانیه زندگی خود حس کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رضا کیانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: تجربه خوبی با بازی در نقش مشفق در سریال کیمیا داشتم، اما در حال حاضر درباره تعاریف، انتقادات و نقاط ضعف و قوت این مجموعه تلویزیونی صحبت نمی‌کنم و آن هم به دلیل اجرای برنامه سه ستاره بوده و به احترام تمامی مردم و هنرمندان اظهار نظر درباره مجموعه کیمیا را به آینده موکول می‌کنم تا شاهد عدالت در آرا باشیم و صحبت‌هایی که می‌شود له یا علیه کسی تأثیر مثبت یا منفی نداشته باشد.
وی افزود: در حال حاضر به دنبال برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستیم و هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های آن در حال انجام است و این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.
بازیگر سینما و تلویزیون خطاب به علاقه‌مندان به حضور در عرصه‌ بازیگری گفت: به کسانی که علاقه‌مند هستند که در این عرصه فعالیت کنند توصیه می‌کنم که از تجربه پیشکوستان استفاده کنند و این مسیر با قدرت دنبال کنند و هرگز در این راه ناامید نشوند.
کیانیان خاطرنشان کرد: من خاطرات شیرینی از مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) دارم و ایشان امام رئوف هستند و هروقت که نیازمند یاریشان در حل مشکلاتم بودم با رأفتشان همراه شدم و به همگان توصیه می‌کنم که تنها در هنگام مشکلات به سراغ این بزرگواران نیائیم و ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا(ع) را در ثانیه ثانیه زندگی خود حس کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    السلام العلیک یا علی ابن موسی الرضا (ع) و برخاندان مطهرش درود وتهیت وافر
  • رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    السلام العلیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)