قدس آنلاین- تبریز: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: قیمت عرضه میوه شب عید پرتقال هر کیلوگرم ۲۲ هزار ریال و سیب ۲۱ هزار ریال تعیین شد.

قیمت عرضه میوه شب عید پرتقال هر کیلوگرم ۲۲۰۰ تومان و سیب ۲۱۰۰ تومان تعیین شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار سازمان اظهار داشت: برابر بازدید به عمل آمده توسط کمیته نظارت و نتایج مشاهده شده، میوه‌های مورد نظر شب عید شامل پرتقال و سیب، وضعیت بسیار مطلوبی دارند و یقیناً نظر موافق مردم شریف استان و تبریز را جلب خواهد کرد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان میوه نامرغوب از سردخانه‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خارج نخواهد شد از این رو با اطمینان خاطر اعلام می‌کنیم میوه شب عید مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.

مهندس فتحی گفت: چون ضریب مصرف پرتقال و سیب در جامعه ایران بالاست و نیز از طریق بازار ایران قابل تامین می‌باشد و نیاز به واردات نبوده و جزو میوه‌های لوکس محسوب نمی‌شود، به همین علت برای میوه شب عید پرتقال و سیب انتخاب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: در این راستا قیمت‌گذاری مناسبی انجام گرفته است تا هم منافع مصرف‌کننده و هم اصناف تامین شده و هیچ‌کدام متضرر نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.