رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌‌جمهوری گفت: همه باید اراده کنند، از دولت تا سایر قوا باید در کنار همدلی و همزبانی این بار برای تحقق شعار سال اقدام کنند.

اقتصاد مقاومتی را باید از خانه‌های‌مان شروع کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با اشاره به انتخاب شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و اظهار امیدواری در تحقق این شعار در سال جاری، گفت:‌ برای اجرای اقتصاد مقاومتی همه باید تلاش کنیم، پیام رهبر انقلاب تنها برای دولت نبود، برای همه مسئولان بود، برای همه مردم بود، لذا همه باید نهایت تلاش خود را برای پیگیری این مسئله به کار گیرند.

وی افزود: همه باید اراده کنند، از دولت تا سایر قوا باید در کنار همدلی و همزبانی این بار برای تحقق شعار سال کنار یکدیگر اقدام کنند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان "اقتصاد مقاومتی را باید قبل از هرچیز از خانه شروع کنیم و مبارزه با اسراف را سرلوحه کار خود قرار دهیم" گفت: متأسفانه بهره‌وری‌ها پایین است، کیفیت کارها پایین آمده، نقدینگی در جامعه بالا رفته، لذا باید ابتدا از خانه و کاشانه بحث اقتصاد مقاومتی را در جهت اجرا آغاز کنیم.

حجت‌الاسلام اکرمی خاطرنشان کرد: باید تولید را تقویت کنیم و کیفیت‌ها را نیز افزایش دهیم، یک مشکلی که امروز در جامعه داریم بحث پیچیده بودن سیستم بوروکراسی‌ها است، این سیستم هم باید اصلاح شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0