رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از وقوع ۲ حادثه واژگونی در کمتر از نیم ساعت در محورهای ورودی و خروجی این مسیر خبر داد.

وقوع ۲ حادثه واژگونی در کمتر از  نیم ساعت در محورهای ورودی و خروجی مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از وقوع 2 سانحه رانندگی در کمتر از  نیم ساعت خبرداد که توسط نیروهای جمعیت هلال احمر پوشش امدادی داده شد.
حسن پرکار در این باره به خبرنگار ما، گفت: ظهر امروز و در ساعت 12:30 دقیقه گزارشی مبنی بر واژگونی سواری پژو 405 به دست امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی رسید و بلافاصله تیم امدادی پست باغچه-ملک‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و مدت زمان 17 دقیقه عملیات امداد و نجات مصدومان این حادثه انجام دادند.
وی افزود: این حادثه که در کیلومتر 77 محور تربت حیدریه-مشهد به وقع پیوست 5 مصدوم بر جای داشت که به وضعیت تمامی این مصدومان به‌صورت سرپایی رسیدگی شد و این افراد جهت اطمینان خاطر از سلامت کامل خود توسط نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد با اشاره به حادثه دیگری که در کیلومتر 27 محور مشهد-نیشابور به وقوع پیوست، گفت: در این حادثه نیز یک دستگاه خودروز نیسان واژگون شد.
پرکار زمان وقوع سانحه واژگونی نیسان را 12:45 اعلام کرد و گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 4 دقیقه پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و تنهامصدوم این حادثه که راننده خودوری نیسان بود را در مدت زمان 6 دقیقه به صورت سرپایی مورد مداوا قرار دادند.
وی بیان کرد: علت وقوع این دو حادثه واژگونی خواب‌آلودگی رانندگان این دو خودروی سواری بود و از مسافران نوروزی درخواست داریم تا جاده را به عنوان بخشی از سفر خود بدانند و در صورتی خستگی از محل‌های استراحت تدارک دیده شده در جاده‌ها استفاده کنند تا با سلامت کامل و بدون هیچگونه حادثه‌ای به مقصد خود برسند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.