مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را بعنوان دبیر جشنواره داستان کوتاه رضوی «کبوتر حرم» منصوب کرد.

 انتصاب دبیر جشنواره داستان کوتاه رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، سیدجواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را بعنوان دبیر جشنواره داستان کوتاه رضوی «کبوتر حرم» منصوب کرد.
در حکم دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خطاب به محمد رضا سوقندی، آمده است: بدون تریدید این توفیق خدادادی است که خدمت در ساحت مقدس فرهنگ رضوی به جنابعالی اعطا شده است و پاسداشت این نعمت الهی عشق و ارادت خالصانه ای است که با بسیج ظرفیت استانی و ملی در اجرای فاخر این برنامه از سوی آن دبیر به منصه ظهور خواهد رسید.
در این حکم توفیق روز افزون برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پرتو عنایات حضرت ولی عضر (عج) و سلطان سریر ارضاء حضرت ثامن الحجج (ع) و در سایه پربرک مقام معظم رهبری ار درگاه خداوند متعال مسئلت شده است.
یادآوری می شود؛ دوازدهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی «کبوتر حرم» در قالب چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.