حزب‌الله لبنانی در حملاتی پیاپی نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

حملات پیاپی حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور پیامی از حملات جدید خود علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وششم ماه مه ۲۰۲۴ موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وششم ماه مه ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به مقر فرماندهی یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان صهیونیستی «لیمان» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

همچنین بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان چند ساختمان در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سنیر»، «آویویم» و «مرگلیوت» که از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گرفتند توسط رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف قرار گرفتند.

حزب‌الله لبنان پیش از این نیز در روز جاری ۳ عملیات را علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده بود. به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه ارتش رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۸ عملیات می‌رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.